MATEA ROZINA NIKŠIĆ

Što je zajedničko influencer marketingu i modnoj fotografiji?

Dušan Petrović predstavnik je mladih snaga kreativne industrije
Moć influencera i influencer marketinga postaje sve jačom i utjecajnijom. Bilo je potrebno svega nekoliko godina da bi virtualni svijet društvenih mreža pokazao svoje kompleksno lice i nevjerojatan potencijal poslovanja, ali danas je očito – biti influencer legitiman je posao za koji se, unatoč popularnom mišljenju, vraški treba naraditi.

No ako ste dio kreativne industrije ili na istu gledate kao fenomen, neće vas iznenaditi pojava raznoraznih konferencija, seminara te radionica čija je ključna premisa da služe tome kako bi približili digitalno poslovanje stručnjacima iz struke, ali i onima koji se time tek namjeravaju pobliže pozabaviti. Upravo jedna takva odvit će se 20. studenog u dvoranama Kaptol Boutique Cinema. Naime, Diablog je prva hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici čije se prvo izdanje održalo krajem 2016. godine. Stoga će na pozornicu ove ambiciozne konferencije, između mnoštva govornika, stati i modni fotograf i influencer Dušan Petrović.

Nije iznenađujuće kako regija krije mnoštvo talentiranih pojedinaca, a jedan od govornika koji će i otvoriti konferenciju jest mladi i talentirani Dušan koji se po prvi puta predstavlja hrvatskoj publici. On je, naime, jedan od najutjecajnijih srpskih influencera i fotografa koji je u kratkom periodu zaradio simpatije publike i kritike, a sve to zahvaljujući svom zanimljivom sadržaju i velikom radu. Iza njegovog imena stoje brojne modne kampanje, rad sa svjetski poznatom pop grupom Fifth Harmony te vlastiti brend imena POZITIF, a modna fotografija njegova je istinska strast.

Javnost te prvenstveno poznaje kao modnog fotografa koji je u vrlo kratkom roku postao prepoznatljiv radi estetike koje njeguješ, no jesi li se oduvijek htio baviti istom?

Nedavno sam na jednom predavanju pričao baš o toj temi i čak sam i samog sebe iznenadio odgovorom, ali da! Fotografija je nešto što sam oduvijek volio i nešto za što sam uvijek bio siguran da će biti moj posao i nešto od čega ću živjeti. Započeo sam s 14 godina u Kragujevcu i mogu reći da mi je to možda bilo i najljepše razdoblje života upravo zbog toga što su želja i žar bili preveliki. Uživao sam u svakom trenutku, učio, napredovao i otkrivao nove stvari koje ovaj posao pruža.


Kako bi opisao svoju estetiku i stil fotografije?
 
Modni sam fotograf, no modu ne pratim slijepo. Trudim se da moji radovi budu različiti i ne sliče jedni drugima, ali da opet čine jednu veliku cjelinu i da, kada netko vidi fotografiju, može reći da je to radio Dušan Petrović. Najčešće fotografiram žene i u njihovoj ljepoti pronalazim inspiraciju i želju da svaku od njih pokažem u njenoj najljepšoj formi.



Kako izgleda tvoj kreativni proces?

Traženje inspiracije i čitavi kreativni proces s kojim započinje svako snimanje, omiljeno mi je. Obično okupim svoj tim, svi sjednemo za laptope i krenemo pisati, smišljati i tražiti inspiraciju. Kasnije sve to postane jedan veliki moodboard i tu zapravo nastaje svaka kampanja.

 A u čemu pronalaziš najviše inspiracije?

Obično u ovom poslu nitko ne voli konkurenciju, ali kod mene je baš suprotno! Volim gledati radove svojih kolega, pratiti njihov napredak i rast jer me to inspirira da i ja budem bolji. Jako volim muziku, slušam i osjećam svaku pjesmu i tu također pronalazim mnogo inspiracije.



Možeš li izdvojiti omiljeni rad ili projekt dosad?

Stvarno ne mogu, sve ih jako volim! Jako sam ponosan na posljednje dvije naslovne koje sam radio, za Harper's BAZAAR i Cosmopolitan.

U posljednje vrijeme, zahvaljujući tendencijama ovog doba, na sceni se pojavljuje sve više modnih fotografa koji se okreću filmu. Jesi li se ikad htio okušati u tom segmentu?

To je nešto što mi je definitivno u planu! S obzirom na to da radim skoro svaki dan i nemam vremena za “svoje projekte”, film će za sada malo pričekati, ali u nekoj skorijoj budućnosti je u planu.



Osim što si modni fotograf, možemo te nazvati i influencerom. Otežava li to tvoj primarni posao ili donosi više mogućnosti?

Iako inače mrzim riječ “influencer”, to je nešto što je spontano došlo uz ovaj posao. Primijetio sam da kod nas dosad nijedan fotograf nije predstavio i drugu stranu svog posla, stoga sam odlučio da ću upravo biti ja prvi u tome. Htio sam ljudima pokazati istinski "behind the scenes" ovog posla, kao i to da se možete baviti “javnim” poslom, a da opet živite normalan život sa strane.



Jedna od tema ovogodišnjeg DIABLOGA je društvena odgovornost influencera. Kako gledaš na pojavu virtualnog svijeta i koje su sve prednosti i mane ovakvog posla?

Mislim da dosta mojih “kolega” iz svijeta "influencanja" nema osjećaj da ih toliko ljudi prati! Stoga nastojim pružiti dobar primjer i pokazati da se velikim trudom i radom ostvaruju skoro sve želje, a o tome ću govoriti i na skorašnjoj konferenciji.

U vrlo kratkom vremenu dospio si ovdje gdje jesi. Imaš li savjet za sve one koji tek počinju i u tebe se ugledaju?

Rad, rad i samo rad! Naravno, uz rad je jako bitno i strpljenje i upornost. Ja sam počeo s 14 godina, ne zaboravite to! Trebalo je proći 10 godina da dođem tu gdje sam sad.

Na čemu upravo radiš? Pripremaš li neke zanimljive projekte za budućnost?

Pored fotografije, koja je nikad bolja, radim na još par projekata sa strane. Trenutno sam član žirija "Adria's Top Model 2" čije je snimanje u tijeku, priprema se nova kolekcija mog brenda Pozitif, a istovremeno završavam i studio te svoj poslovni prostor koji jedva čekam podijeliti sa svima. Sretan sam što mogu reći da zaista pripremam puno toga.
Foto: PR, Instagram
Objavljeno: 19.11.2019. u 14:41

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p