FHR MAN

Novi komadi omiljenog brenda u znaku su kreativnosti, odvažnosti i ekspresivnosti!

Reebok je novom kampanjom ujedno najavio i novog člana svoje zajednice!

Reebok službeno najavljuje globalno partnerstvo s Khalidom, svjetski poznatim glazbenikom, nominiranim na 62. dodjeli Grammy-ja za snimku godine „Talk“. Cilj ove suradnje je potaknuti kreativnost, eksperimentiranje i ekspresivnost kod mladih generacija.

"Uzbuđen sam ovom suradnjom s Reebokom. Nadam se da ćemo uspjeti potaknuti mlađe generacije da budu to što jesu i riskiraju", ističe Khalid koji kod Reeboka cijeni spoj starih i novih klasikate inspiriranje novih trendova. Khalid će se u 'Sport the Unexpected' kampanji prvi put pojaviti ovog proljeća spajajući elemente nadrealnosti sa svojim autentičnim i karizmatičnim karakterom.



Vizualni elementi kampanje istaknut će Khalidovu prirodnu energiju, ali i Reebokovo nasljeđe kroz suvremenu prizmu.Khalid nastavlja biti stup originalnosti, ponosa i motivacije mlađim generacijama, ističe Matt Blonder, izvršni direktor Reebok marketinga i digitalnog brand commerce-a te dodaje -"Svojim jedinstvenim umjetničkim zvukom, Khalid autentično simbolizira naš zajednički etos - nadahnjujući kreativnost i eksperimentiranje. Privilegirani smo što je postao član naše obitelji. "



Khalid je suradnju obilježio fotografijom na svom Instagram profilu gdje se igra sa svojim kućnim ljubimcem koji nosi ručno rađenu Reebok trenirku za pse.

Foto: PR
Objavljeno: 23.01.2020. u 12:53
Tagovi: kampanja, Reebok

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p