FIT

3 prehrambene navike koje će svaku dijetu baciti u zaborav

Vrijeme da ostvarivanje novogodišnjih želja počne!

Prvi dan nove godine nova je stranica koju jedva čekamo ispisati. Na vašem popisu želja sigurno se nalaze brojne stavke, a visoko mjesto uvijek zauzima želja za radom na idealnoj figuri. Kako dobar izgled ne dolazi preko noći, potrebno je u svoju redovitu prehranu uvrstiti neke navike zbog kojih više nikada nećete pomisliti na dijetu!

Često na sam spomen dijete nam zakruli u želucu jer su uvijek prve asocijacije gladovanje i neželjeni YoYo efekt koji se nakon njezinog završetka pojavi. No, prije nego što se upustite u svoju novu fitness avanturu koju ste si svečano obećali početkom nove godine, važno je znati da odlazak na dijetu nije baš najsretnije rješenje jer nas ne uči dobrim prehrambenim navikama koje su ključne za postizanje idealne tjelesne težine. Kada jednom steknete prehrambene navike koje su ispravne, više nikada nećete pomisliti o odlasku na dijetu! Kako u fitnessu gladovanje nikada nije bila opcija, jesti možete sve samo je važno obratiti pažnju na koji način konzumirate hranu te njezin redoslijed.

Prvo osnovno pravilo su 5 obroka u danu koje je potrebno unaprijed pripremiti kako vas glad ne bi uhvatila nespremne jer u tim trenucima najčešće posežemo za nezdravim obrocima. Tako uz 3 glavna obroka vodite računa da imate 2 međuobroka koji mogu biti orašasti plodovi ili voće. Nadalje, ako planirate jesti malo masniji obrok, obavezno prije njegovog konzumiranja pojedite salatu koja neće biti začinjena. Tako ćete stvoriti bazu punu vlakna koja će upiti suvišne masti ( bolje salata, nego naše tijelo). Posljednja stavka na koju je važno obratiti pažnju je način pripreme vaših obroka, pa tako koristite ulja koja su manje kalorična poput maslinovog ili kokosovog. Također priprema jela u pećnici na papiru za pečenje je odlična alternativa koja nam omogućava da jedemo baš sve!

Foto: Unsplash
Objavljeno: 01.01.2019. u 00:00
Tagovi: zdravlje

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p