FIT

Najlakša vježba za ravan i čvrst trbuh

Pripreme za ljeto kreću od danas!

Sigurno već nekoliko dana osjećate grižnju savjesti zbog pretjerivanja u jelu i piću, pa ste povodom toga donijeli čvrstu odluku da će početkom nove godine krenuti i vaša nova fitness avantura. No, kako ne bi sve ostalo na pustim obećanjima kao što to zna biti običaj, svoju fitness avanturu započnite s jednostavnom, ali efektivnom vježbom koja garantira ravan trbuh!

Iako su trbušnjaci planetarno popularni kada su u pitanju vježbe za oblikovanje trbušnih mišića, nekako nismo baš sigurni da ih svi radimo ispravno. Nije rijetkost da nakon odrađenog treninga umjesto pozitivne energije i olakšanja osjećamo neugodnu bol u leđima koja se javlja kao posljedica neispravnog treninga. Trbušnjaci tako spadaju u onu skupnu vježbi koje je najbolje ne raditi ako nismo sigurni da ju radimo ispravno, a ako želite biti sigurni da se prilikom treninga nećete ozlijediti, svoje trbušne mišiće možete izgraditi i jednom jednostavnom vježbom koja postaje sve popularnija. Naime riječ je o vježbi koja može oblikovati vaš trbuh u svega nekoliko tjedana, a temelji se na ispravnom disanju! Upravo modificirano disanje aktivira i jača najdublje abdominalne mišiće, a potrebno je samo činiti kontrakcije. Ova tehnika dubokog disanja i "isisavanja" zraka iz trbuha sastavni je dio pilatesa i joge, a za vidljive rezultate vježbu izvodite 3 do 4 puta tjedno. U videu pogledajte kako precizno izvesti ovu vježbu zbog koje ćete zaboraviti na toliko mrske trbušnjake!

Foto: Instagram
Objavljeno: 31.12.2018. u 13:48
Tagovi: fitness

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p