FIT

Napravite proljetno čišćenje uma

Trikovi koji bude pozitivne emocije
kako očistiti um
K
ao što je zima okrenula novi list i ušli smo u proljeće, tako biste trebali i vi. Uvijek radimo proljetne detoksikacije organizma, ali rijetko kada se sjetimo osvježiti i pročistiti svoj um. Upravo zato, donosimo vam pet načina za proljetno čišćenje uma nakon kojeg ćete se osjećati pozitivnije, sretnije i jednom rječju - bolje.

Otpustite stvari za kojima žalite

Svatko ima nešto iz prošlosti što ga muči, a zakopao je to pod tepih i svaki puta kada se sjetimo jedne od tih zaboravljenih stvari, osjetimo nelagodu. Negativne emocije podižu nam kortizol, hormon stresa i spuštaju razinu oksitocina, hormona sreće i jedino što možemo učiniti jest pokušati otpustiti stvari iz prošlosti koje nas muče. Možda ćete morati progutati ponos i prvi poduzeti određene koraka, ali to će vam se kasnije višestruko isplatiti jer ćete se sigurno osjećati bolje

kako očistiti um

Riješite konflikte

Iako vam se to možda čini izazovno, ako se želite potpuno pročistiti ovog proljeća, morat ćete riješiti i aktualne konflikte. Možete ih ostaviti da vise iznad vaše glave, ali tako si sigurno nećete pomoći. Iako ćete na početku prvog koraka koji poduzmete sigurno osjećati određenu dozu nelagode, kasnije ćete si biti zahvalni za to što ste napravili jer ćete osjetiti veliko olakšanje.

Oprostite sebi

Sram može dovesti do velikog broja negativnih emocija koje kasnije mogu rezultirati ozbiljnijim pa čak i zdravstvenim problemima. Najprije otkrijte što sami sebi zamjerate i je li to nešto iz sadašnjosti ili prošlosti. Prošlost je u prošlosti i može vas pogađati jedino ako vi to sami dopustite pa pokušajte dobro razmisliti o stvarima koje vas muče i jednostavno ih otpustiti. Ako sami sebi predbacujete nešto što još uvijek radite ili mislite, ne preostaje vam ništa drugo nego pozabaviti se time i to promijeniti. Oprost ima jaku iscjeljujuću moć, pogotovo kada je upućen samom sebi.

kako očistiti um

Volite sebe

Prema najboljim prijateljima vjerojatno se odnosite s ljubavlju, pristojnošću, povjerenjem, prihvaćanjem i poštovanjem. Ako sve to možete pružiti drugima, možete i sebi. Vježbajte da sami sebi govorite lijepe riječi i komplimente, nemojte se kritizirati i oprostite sami sebi. Slušajte svoje potrebe i odnosite se prema sebi nježno, pristojno i s puno ljubavi.

Budite zahvalni

Sigurno postoje dani kada se probudite nezadovoljni poslom, financijama ili nečim trećim i tih dana jako se lako iznervirate, ali morate ostati pozitivni. Ako vam se često događaju takvi loši dani, pokušajte svaki dan vježbati zahvalnost kako bi odagnali negativne emocije. Nebrojene studije pokazale su kako pisanje liste stvari i ljudi na kojima ste zahvalni stvara pozitivne emocije, a ako vam jedna tako mala radnja može uljepšati dan, ali i godinu, zašto ne biste započeli već ovog proljeća?

T.K.
Foto: Pexels i Unsplash
Objavljeno: 24.03.2017. u 13:13
Tagovi: zdravlje, fitness

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p