PREHRANA

4 razloga zašto ne možete skinuti onih nekoliko kila viška

Zadnjih 5 kila koje se nikako ne daju dolje

 
 
Uspjeli ste izgubiti velik broj kilograma, ali onih nekoliko posljednjih nikako ne možete skinuti? Postoje opravdani razlozi zašto je to tako i trikovi kojima ipak možete izgubiti tih nekoliko neželjenih kila.
 
 
1. Sokovi i alkohol
Konzumiranje kupovnih sokova i alkoholnih napitaka punih šećera najveća je greška dok ste na dijeti. Iako mislite da tekućine nemaju puno kalorija, varate se. Dok ste na dijeti najbolje je konzumirati samo vodu, a ako se zaželite slatkih napitaka odličan napitak su domaći smoothiji. Ne samo da će vam ukloniti želju za slatkim, nego vam zdravi smoothiji mogu biti zasitan obrok.
 

2. Veličina porcije
Veličina porcija vjerojatno je najveći problem ljudima na dijetu. Ako ste već smršavjeli određeni broj kilograma i oni su jednostavni prestali padati, smanjite porcije. Veličinu porcije odredite tako da kada je pojedete još uvijek osjećate blagu glad, ali za desetak minuta kada želudac pošalje signale mozgu, osjećat ćete se sito.

3. Jedenje bez promišljanja
Dok ste kod kuće ili na poslu nemojte pri ruci imati nezdrave grickalice jer ćete nesvjesno posegnuti za njima i pojesti ih bez da ste uopće promislili o tome. Ako volite grickati jednostavno pri ruci imajte orašaste plodove ili suho voće.
 

4. Nedovoljno proteina i vlakana
Ako ne unosite dovoljno vlakana i proteina to može dovesti do prejedanja. I vlakna i proteine trebali bi biti uključeni u svaki vaš obrok pa birajte nemasne izvore proteina i namirnice koje sadrže obilje vlakana.
 

Zapamtite, nisu svi metabolizmi jednaki pa tako se ni kilogrami ne gube jednako. Najzdravije je tjedno gubiti od pola do kilogram tjedno. U tom slučaju, kilogrami se neće vratiti i neće doći do jo-jo efekta.

T.F.

 

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p