PREHRANA

5 ideja za zdrave međuobroke s malo ugljikohidrata

Jednostavno, a zdravo

Ako ste često u potrazi za idejama za zdrave međuobroke, prestanite tražiti. Mi vam donosimo nekoliko ideja za međuobroke koji imaju nizak udio ugljikohidrata, a lako se pripremaju i nose ako ste izvan kuće.

Međuobrocima se sprječava nagli pad šećera u krvi te se postiže obnova energije u organizmu. Ako pojedemo kvalitetan međuobrok nećemo doći u napadaj gladi nego ćemo uvijek biti siti. Nutritivno vrijedni međuobroci odličan su način poticanja metabolizma, ali i smanjenja sveukupnog unosa kalorija kroz dan.

Maslac od kikirikija i celer - Dvije stabljike celera namazane s dvije žlice maslaca od kikirikija imaju samo osam grama ugljikohidrata (od kojih su tri grama vlakna). Ovaj međuobrok lako možete pospremiti u vrećicu i staviti u torbu.

 
Zrnati posni sir - Jedna šalica zrnatog posnog sira ima oko 190 kalorija sa samo osam grama ugljikohidrata. Možete sir obogatiti žlicom chia sjemenki i dobit ćete dodatnih pet grama vlakana. Dodajte i žličicu cimeta i obrok ćete obogatiti antioksidansima koji poboljšavaju sposobnost tijela da brže razgradi ugljikohidrate. Osim što ne sadrži veliku količinu ugljikohidrata, zrnati sir sadrži probiotike, zdrave bakterije koje pomažu poboljšati probavu.
 
Grčki jogurt - On je kremastija verzija običnog jogurta i jedno serviranje sadrži samo sedam grama ugljikohidrata. To je upola manje nego običan jogurt i samo jedna četvrtina količine ugljikohidrata koja se nalaze u zaslađenim jogurtima.

 
Orasi - Oni sadrže manje ugljikohidrata od badema, pistacija i indijskih oraščića. Osim toga, oni imaju višu antioksidativnu moć od bilo kojih drugih orašastih plodova. Sedam oraha sadrži samo četiri grama ugljikohidrata, od toga polovica dolazi iz vlakana. Orasi su odličan zdravi međuobrok koji se može lako ponijeti i brzo pojesti kada ogladnite. 

Čips od kelja - Bacite dvije velike šake nasjeckanog i opranog kelja u zdjelu s malo maslinova ulja, soli i papra. Pecite u pećnici 20 minuta na 180 stupnjeva. Jedna šalica svježeg nasjeckanog kelja sadrži samo 35 kalorija i sedam grama ugljikohidrata pa slobodno navalite ako ste željni čipsa i slanih grickalica. 
 

T.F.
Foto: Instagram

Objavljeno: 28.03.2016. u 10:56

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p