PREHRANA

5 načina kako izbjeći žudnju za hranom

Super trikovi uz koje nećeš posezati za slatkišima

 
Žudite li često za zabranjenom hranom dok pokušavate smršavjeti? Čak i oni najpredaniji dijeti osjete privlačnost hrane iz hladnjaka te u njemu traže nešto čime bi zadovoljili svoje žudnje.
 
Odricanje od zabranjene hrane tijekom procesa mršavljenja ne samo da vam pomaže izgubiti kilograme, već postupno dovodi i do smanjenja jake želje za izrazito masnom, slatkom i slanom hranom.

Doznajte trikove kojima možete suzbiti žudnju za hranom:
 
1. Birajte hranu s nižim glikemijskim indeksom
Hrana s nižim glikemijskim indeksom sporije se probavlja i razgrađuje pa samim time uzrokuje manji porast razine glukoze u krvi i inzulina. Hrana s niskim GI pomoći će vam da se nakon obroka osjećate sitije te ćete tako smanjiti rizik od nakupljanja suvišnih kilograma. Najbolje je svaki dan jesti pet manjih obroka koji uključuju barem dvije voćke dnevno i porciju cjelovitih žitarica, tako će organizam dobiti sve potrebno i neće žuditi za nezdravim slasticama.
  
 
2. Na posao ponesite zdrave domaće obroke
Ako žudite za pizzom ili hamburgerom, napravite svoje zdrave verzije kod kuće i ponesite ih na posao. Pripremite domaće pljeskavice i napravite hamburger od integralnog peciva s hrpom povrća. Pripremite ribu s krumpirićima, ali ribu ispecite na roštilju, a krumpire u pećnici s par kapi maslinova ulja. Ovakvom hranom koja ima zdraviji zaokret suzbit ćete želju za nezdravim pizzama, hamburgerima i pommes fritesom.
 
3. Jedite raznoliko 
Strogi i restriktivni dijetni režimi često su nutritivno neodrživi i samo povećavaju rizik od žudnje za nezdravim namirnicama. Najbolje je da si ništa ne zabranjujete te kombinirajte barem 20 različitih namirnica svaki dan, tako ćete u jednom danu dobiti cijelo bogatstvo okusa te nećete osjećati žudnju za nezdravim grickalicama.
 
 
4. Pametno rasporedite hranu
Kalorijski najbogatiji dio obroka stavite u sredinu, a one namirnice koje obiluju vlaknima i proteinima stavite na početak i kraj. Najbolje je započeti jelo s laganom juhom, zatim pojesti neko jelo koje ima više kalorija i završiti ručak sa salatom. Ako tako rasporedite obrok, imat ćete osjećaš kao da ste pojeli puno jer će biti više sljedova hrane i jednostavno nećete poslije obroka imati žudnju za slatkom hranom.
 
 
5. Ne preskačite doručak
Doručak je zaista i bez pretjerivanja, najvažniji obrok u danu. Ujutro jedite zobenu kašu ili tvrdo kuhana jaja s tamnim raženim kruhom. Osobe koje preskaču doručak najčešće više žude za slatkim grickalicama tijekom dana jer doručak je obrok koji najviše treba zasititi pa ako ga preskočite, cijeli dan biste mogli provesti žudeći za grickalicama.
 
T.F.

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p