PREHRANA

5 stvari koje će se dogoditi ako prestanete brojati kalorije

Prestanite se opterećivati s brojevima
brojanje kalorija
A
ko imate problema sa suvišnim kilogramima sigurno ste barem jednom pokušali pratiti koliko kalorija dnevno unosite i vjerojatno ste na početku izgubili nekoliko kilograma, ali nakon toga je sve stalo. Možda je problem upravo u brojanju kalorija pa doznajte što bi se moglo dogoditi ako se prestanete opterećivati s dosadnim brojevima.

Mogli bi izgubiti kilograme

Jednom kada počnete jesti zdravo, vidjet ćete da se od toga osjećate bolje i nastavit ćete se tako hraniti jer će goditi vašem organizmu, a istovremeno ćete primijetiti da ste počeli gubiti kilograme bez obzira na to pratili ili ne kalorijski unos. Istraživanje na University of California u San Franciscu pokazalo je kako opterećivanje kalorijskim unosom dovodi do povećanja hormona stresa - kortizola koji povećava apetit i pogoduje nakupljanju masnog tkiva. Stoga odbacite brojeve koji vam mogu samo zamarati i držite se zdravog načina prehrane. 

brojanje kalorija

Možda ćete biti sretniji

Svakodnevno gledanje brojeva na ambalaži hrane moglo bi vam oduzeti puno vremena i energije i ako to prestanete raditi ne samo da ćete se napokon opustiti nego ćete imati više vremena za stvari u kojima uživate i koje vas usrećuju. Ne zaboravite da lučenje hormona sreće serotonina može pomoći u mršavljenju pa se radije fokusirajte na neke pozitivne stvari umjesto na brojanje kalorija. 

Imate ćete više energije

Kada ste fokusirani na odabir namirnica prema broju kalorija, najčešće birate one sa što manjim brojem, a što je manje kalorija, manje je i nutritivnih svojstava i automatski vam pada razina energije. Ako želite smršavjeti, a istovremeno se osjećati dobro, zamijenite gotovi snack od 100 kalorija s nečim zdravim poput proteina iz prirodnih izvora te povrća ili žitarica. Tako ćete unijeti dobre kalorije uz koje ćete mršavjeti, a istovremeno će vam dati energiju.

brojanje kalorija

Unosit ćete zdravije masnoće

Možda ste negdje čuli da je kalorija kalorija, ali nije jednako unijeti u organizam 100 kalorija bombona i isto toliko kvinoje. Dobre kalorije poput onih u avokadu i žitaricama pomoći će vašem organizmu da dulje ostane sit što znači da ako za doručak odaberete neke od zdravih namirnica, manja je šansa da ćete kasnije tijekom dana posegnuti za lošim grickalicama jer nećete osjećati toliku glad.

Više ćete uživati u hrani

Kada razmišljate o kalorijama onda ćete hranu gledati tako da je procjenjujete kao obrok od 200 ili obrok od 300 kalorija, a ako to prestanete raditi počet ćete se veseliti svakom i najmanjem obroku jer ćete znati da nije samo broj nego nešto ukusno što će vam omogućiti da se osjećate bolje i budete zdraviji.

T.K.
Foto: Unsplash i Pexels

Objavljeno: 28.02.2017. u 15:26

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p