PREHRANA

7 lakih promjena koje možete učiniti za siguran gubitak viška kilograma

Sitnice koje čine veliku razliku
Biti fit možda zvuči jednostavno, ali održavati željenu kilažu kroz cijelu godinu, držati dijetu i odlaziti svakodnevno u teretanu na papiru izgleda odlično, no u stvarnosti, znamo, stvar je malo drugačija.

Kada bismo mogli, najradije bismo pucketnuli prstima i izgledali sjajno! Jeli bismo brzu hranu u ponoć, kolače za doručak i tu i tamo se počastili nekim ukusnim koktelom, a sve to bez grižnje savjesti! No, kao i svemu u životu, potrebno je pronaći ravnotežu i nastojati živjeti što zdravije, a postoje neke stvari koje možete činiti već danas, a koje će doprinijeti gubitku viška kilograma i kvalitetnijoj svakodnevici.


1. Jedite sezonski

Sezonska hrana je idealna jer je uvijek ona najsvježija i s najviše hranjivih sastojaka. Uvijek je dostupan domaći proizvod za razliku od onih uvezenih, ima manje pesticida koji održavaju duži vijek trajanja, a znanstveno je dokazano da sezonske namirnice puno bolje zadovoljavaju potrebe našeg organizma negoli one koje nisu namijenjene konzumaciji u tom razdoblju.


2. Pokrenite se

Vrlo vjerojatno pripadate većini ljudi koji svoju svakodnevicu provode sjedeći za uredskim stolom najmanje osam sati. No, znate li da je upravo takva rutina pogubna za naše tijelo i zdravlje? Kilogrami se skupljaju, struk se širi, a kralježnica krivi i sve to na kraju pospješuje stopu smrtnosti, no znate li da jednostavnom odlukom da primjerice na posao idete biciklom, zamijenite dizalo stubama ili jednostavno uzmete izdvojite sat vremena u danu kako biste se prošetali i istegnuli može u cijelosti smanjiti negativne posljedice?


3. Znate li što su probiotici?

Probiotici su zapravo dobre bakterije koje su nužan dio našeg organizma, a zahvaljujući njima izbjegavamo upale, lošu probavu i pad imuniteta. Čak i da ih konzumirate putem prirodnih namirnica, vrlo vjerojatno ne unosite dovoljnu količinu, stoga je najbolje svakodnevno uzimati probiotik pilule koje sadrže dnevnu dozu koja je potrebna za idealno funkcioniranje organizma i probave.


4. Konzumirajte više povrća

Prema istraživanju Pennsylvania sveučilišta, oni pojedinci koji uključuju povrće u svaki obrok zapravo će kroz cijeli dan unijeti manje kalorija od onih koji uporno odbijaju ove izrazito zdrave namirnice pune vitamina i minerala. I ptice na grani već znaju da povrće mora biti nužan dio svakog menija, a osim što je odličan suborac u gubitku viška kila, povrće će učiniti vašu kožu zdravijom i zategnutijom, kosu sjajnijom, organizam sretnijim, a vi ćete pucati od energije.


5. Kuhajte s kokosom

Kokosovo ulje sadrži zdravi oblik zasićenih masti koje probavlja jetra, a automatski se pretvara u energiju, a ne masnoću. Organizam će se brže osjetiti sitim što znači da možete reći zbogom onim nesnosnim trenucima kada vam se baš nešto morate prigristi i razina inzulina bit će idealna. Što se tiče samog kuhanja, kokosovo ulje, za razliku od maslinovog, ima viši stupanj izgaranja što znači da slobodno možete na njemu peći što god poželite.


6. Blendajte za doručak

Često slušamo kako nitko nema vremena za (kvalitetan) doručak, a za dobar početak dana on je nezaobilazan korak, posebice ako uključite nekoliko odličnih namirnica koje će vas držati sitima i satima nakon. Kupite blender i izmiksajte neko povrće, voćku i orašastih plodova i spremni se za pokret. Doručak koji je gotovo u svega par minuta, možete ga nositi svuda sa sobom, a dat će vam toliko energije da ćete se s osmjehom buditi svakog jutra.


7. Još malo o vodi

Vjerujemo da nam svima na uši izlazi spomen o važnosti konzumacije vode, no jasno je kako mnogi još uvijek nisu usvojili gradivo. Naime, konzumacija čaše vode prije svakog obroka može biti razlog zbog kojeg ćete izgubiti i do nekoliko kilograma viška! Stoga, ne zaboravite da vam organizam ne smije dehidrirati, jer će uslijediti retencija vode i nagomilavanje nepotrebnih kilograma.
Objavljeno: 09.08.2018. u 13:35

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p