PREHRANA

Kako doručkom potaknuti mršavljenje?

Navika zbog koje ćete se pozdraviti s viškom kilograma

Užurbani način života ostavlja snažne posljedice na gotovo sve aspekte života, pa tako i na naše zdravlje. Doručak je u ovo moderno doba postao luksuz koji si rijetki mogu priuštiti, a pogotovo onaj kvalitetan koji će nam omogućiti toliko potrebnu energiju za ispunjavanje svih obaveza koje nas tog dana očekuju.

Od malena nas se uči kako je doručak najvažniji obrok u danu, no moramo priznati kako ga baš tako i ne tretiramo. Doručak je zapravo puno više od peciva koje kupimo u pekari u blizini posla ili faksa jer o njegovim nutricionističkim svojstvima ovisi kako će zapravo naš dan izgledati kada je hrana u pitanju. Važno je već na samom početku dana pružiti tijelu sve što mu je potrebno kako bi imalo dovoljno energije za sve obaveze koje su pred nama jer preskakanjem ovog važnog koraka naš organizam tijekom cijelog dana nadoknađuje propušteno i to najčešće u obliku junk fooda ili slatkiša.

Kako bi što kasnije osjetili glad te pojeli za ručak onoliko koliko je našem tijelu dovoljno, a ne koliko stane na tanjur, važno je doručkovati kvalitetne obroke u vidu zobenih kaša. Ovaj obrok nam omogućava da ne osjetimo glad od prilike 3 sata nakon konzumacije, što je poželjno kako na ručak ne bi došli pregladnjeli te pojeli više nego što nam je potrebno. Zobena kaša zadržava se duže u našem želucu, a zahvaljujući vlaknima stimulira probavu i pokreče naš metabolizam što dugoročno dovodi i do gubitka kilograma. Također zob je vrlo prilagodljiva namirnica, pa ako niste ljubitelji pomalo dječjih kaša, uvijek se možete poigrati s ovom namirnicom te ju koristiti kao dodatak salati ili napraviti zdraviju verziju palačinki.

Foto: Unsplash
Objavljeno: 03.02.2019. u 15:47

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p