PREHRANA

5 savjeta kako izbjeći višak kilograma ovih blagdana

Sjajni trikovi pomoću kojih ćete uživati u blagdanskoj trpezi, a da se pritom ne udebljate!

Čak i ako se tijekom cijele godine zdravo hranite i svakodnevno prakticirate tjelovježbu, blagdani su sklizak teren za svakoga od nas. Jednom kada prosinac pokuca na vrata, više nitko nije siguran te htjeli, ne htjeli, izloženi smo brojnim blagdanskim objedima, a samim time i riziku od nakupljanja neželjenih kilograma. Kako bi ove blagdane prošli što bezbolnije i zadržali istu brojku na vagi, postoji nekoliko trikova koji bi vam mogli pomoći da i dalje zadržite vitku figuru.

Najljepše je doba godine što znači da nam je Božić točno ispred vrata. Iako magični, blagdani su vrijeme u kojem većina nas nabaci neželjene kilograme. Kako bi izbjegli nakupljanje nepotrebnih masnih naslaga, donosimo vam nekoliko trikova pomoću kojih ćete zadržati svoje vitko tijelo, a da pritom i dalje uživate u blagdanskim objedima!

Doručkujte
Najbolji način kako da započnete vaš dan je da pojedete hranjiv zdravi doručak. Kardinalna greška je „čuvati se“ za kasniji veći obrok, pa onda preskočiti doručak, odnosno najvažniji obrok u danu. Dobar doručak upravo će vas spriječiti od kasnijeg prepuštanja hrani, te će vas držati sitim veliki dio dana.

Nađite vremena za tjelovježbu
B
lagdani nisu razlog zbog kojeg bi trebali zanemariti vaše tijelo. Naravno, ne morate ići svaki dan u teretanu, pogotovo kada uzmemo u obzir da teretane niti ne rade svaki dan zbog praznika, no svakako bi trebali odvojiti vremena za tjelovježbu, odnosno priuštiti svojem tijelu tretman kakav zaslužuje.

Ne „štedite“ se
Imate zakazanu večeru u 20 h pa ste odlučili ne jesti nekoliko sati prije kako bi mogli pravodobno odgovoriti zadatku? Još jedna od čestih greški koje radimo. „Štedjeti se“ cijeli dan i onda doći na večeru pa se prejesti, zbilja je pogrešno. Umjesto toga, potrebno je slijediti znakove našeg tijela te ćemo shodno tome znati kada možemo jesti, a kada prestati s jelom.

Podijelite proporcije na svojem tanjuru
Najvažnija stavka kod blagdanskih objeda je proporcija. Možemo jesti praktički sve što nam se nudi na stolu, no isto tako moramo imati i mjeru. Podijelite vaš tanjur na način da probate od svega pomalo, a opet ne previše!

Znajte što vam je okidač
Postoji mnogo takozvanih blagdanskih okidača koji vas mogu dovesti do nezdravih odluka. Ako vam je slabost alkohol, pokušajte ga ne piti sve do večere kada si možete priuštiti čašu vina. Ako je vaš okidač pak desert, pobrinite se da ipak uživate u njemu, ali se pokušajte zaustaviti na jednom komadu torte. Napravite pauzu od 5 minuta nakon jela te ćete shvatiti da vam više od jednog komada niti ne treba! Zapamtite da je vaše tijelo vaš najbolji narator!

Foto: Unsplash
Objavljeno: 26.11.2018. u 14:54

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p