PREHRANA

Najgora pića koja ne bi trebali piti prije treninga

Razmislite prije nego posegnete za ovim pićima

piće prije treninga

Kada vam je tijelo dehidrirano nemate dovoljnu snagu mišića, preciznost i ravnotežu na treningu. Jako je važno što ste unijeli u svoje tijelo prije treninga. Koliko je važna prehrana, toliko je važna i vrsta tekućine koju unosimo u naš organizam. 

Dva sata prije treninga trebali bi popiti barem 100 ml vode i zatim po 250 ml vode svakih 10 do 20 minuta sat vremena prije treninga. To je dosta tekućine pa je jako važno što pijete jer sigurno ne bi željeli da vam trening ne uspije samo zbog pogrešno popijene tekućine. Zapamtite, obična voda uvijek je najbolji izbor, a donosimo vam nekoliko loših izbora koje bi trebali izbjeći.

piće prije treninga

Mliječni napitci nikako se ne preporučuju piti prije treninga jer sadrže proteine, ugljikohidrate i masti, a njima je potrebno puno vremena da se probave. Šećerni napitci također nisu dobar izbor prije treninga, odnosno, oni su najgori mogući izbor jer sadrže ogromne količine šećera. Radije uzmite vodu i u nju stavite svježe narezane agrume ili bobičasto voće. 
 
Iako zvuči nevjerojatno, neki ljudi prije treninga piju alkohol. Boca pive ili koktel možda vam ne zvuči zabrinjavajuće, ali to nikako nije dobar izbor jer osim što alkohol sadrži velike količine šećera, može dovesti do dehidracije i neravnoteže za vrijeme treninga. Ako vam je prije treninga potrebno nešto da vas podigne, popijte kavu bez mlijeka i šećera. Gazirani napitci još su jedna velika pogreška prije treninga jer mogu izazvati nadutost, vjetrove i bolove u abdomenu. Sadrže veliku količinu natrija koji izvlači vodu iz tijela pa ćete na treningu biti još žedniji nego inače. Umjesto gaziranih pića posegnite za ledenim zelenim čajem koji je pun antioksidansa. 

piće prije treninga
 
Možda će vas iznenaditi, ali sportski izotonični napitci su također loš izbor prije treninga. To je zato što je većina sportskih napitaka na tržištu prepuna šećera i sadrže vrlo malo korisnih nutrijenata. Obavezno pročitajte deklaraciju i tražite one napitke koji sadrže veliku količinu vitamina i elektrolita, a imaju što manji udio šećera. Umjesto za sportskim napitkom posegnite za kokosovom vodom koja je prirodno bogata elektrolitima i pomoći će vam u borbi protiv njihovog gubitka za vrijeme treninga.

T.F.
Foto: Pexels i Pinterest
Objavljeno: 09.06.2016. u 15:47

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p