PREHRANA

Najgora pogreška koju sigurno radite prilikom mršavljenja!

Samo jedna greška je dovoljna za neuspjeh
Greška kod mršavljenja 
Čini vam se kao da sve radite po dijetnom planu, a kilogrami nikako ne padaju. Dapače, čak vaga zna pokazivati i više nego što bi trebala. Vjerojatno radite jednu krucijalnu pogrešku zbog koje dijeta ne može biti uspješna.

Mislite da je za skidanje kilograma potrebno samo jedno – srezati dnevni unos kalorija? Upravo premali unos kalorija utječe na neuspjeh dijete. Veliki dio ljudi prestaje jesti sve one namirnice koje nisu dobre za gubitak kilograma, poput kruha, ugljikohidrata, voća, alkohola, slatkiša i mesa. No, razmišljajući na duge staze, ispijanje proteinskih shakeova i rezanje svih ugljikohidrata jednostavno ne drži vodu. U početku ćete naravno izgubiti kilograme, no održavati konstantno dotični režim prehrane je naprosto nemoguće. Čim na svoj jelovnik ponovno vratite zabranjene namirnice, kilogrami će se vratiti, a s njima će se vjerojatno povećati i želja za dotičnim namirnicama. U tom trenutku ne samo da niste na početku, nego ste otišli puno dalje od toga.
 
Greška kod mršavljenja
Drugi oblik sličnog problema je takozvani cheating day tijekom kojeg unosite doslovno sve što želite jer ste, eto, taj dan odabrali kao onaj tijekom kojeg je dozvoljeno apsolutno sve. No, tijelo koje je cijeli tjedan žudjelo za određenim namirnicama, prije će sačuvati dotične kalorije nego ih sagorjeti. Depresivno stanje i loše raspoloženje također su jedna od nuspojava takvog režima prehrane jer ne može zadovoljiti svoje želje prema određenom zabranjenom voću. U trenutku kad u rukama napokon držite hamburger ili sladoled, pojest ćete puno više nego što ste u početku htjeli.

Zdrava prehrana nikad nije crno-bijela. Kako bi uistinu imali zdrav režim prehrane koji garantira gubitak i ono najvažnije, održavanje željenje linije, on mora ići po provjerenom receptu 80/20. To znači da tijekom 80 posto svog vremena jedete zdravo, a 20 posto vremena je rezervirano za sve one namirnice koje vas čine sretnima. Jednostavno ne možete konstantno biti na 100 %, dajte si slobode i uživajte u hrani!

M.D.
Foto: Pexels
Objavljeno: 17.08.2016. u 17:03

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p