PREHRANA

Nemate ideju što pojesti za međuobrok? Evo nekoliko prijedloga!

Idealni međuobroci koji će biti savršeni za baš svaki dan!

Prehrana je ključ našeg zdravlja. Vjerujemo da ste više puta čuli kako je važno jesti često, ali pomalo. Idealno bi bilo imati pet obroka u danu koji će nam dati svu potrebnu energiju. Od tih pet obroka, tri bi trebala biti u obliku glavnog obroka, dok su preostala dva zamišljena kao međuobroci. Ako muku mučite s idejama za međuobroke, imamo nekoliko sasvim solidnih rješenja!

Kako bi prikupili svu potrebnu energiju za adekvatno funkcioniranje tijekom dana, potrebno je konzumirati one prave namirnice koje će našem tijelu pomoći da to učini što brže. Često nam je jasno što ručamo, doručkujemo i večeramo, no međuobroci oduvijek su bili nedoumica. Iz tog smo se razloga odlučili pozabaviti s nekoliko prehrambenih prijedloga koji će biti idealni za baš svaki vaš dnevni međuobrok!

Orašasti plodovi

Orašasti plodovi sadrže zdrave nezasićene masti i vitamin E koji može pomoći u smanjenju rizika od srčanih bolesti, kao i u smanjenju oštećenja slobodnih radikala. Najomiljeniji orašasti plodovi su nam dakako orasi, ali i kesteni, bademi te pistaciji.

Bilo koja vrsta voća

Voće je uvijek jednostavan i brz način prikupljanja energije. Ako ste u žurbi i nemate vremena za pretjerano eksperimentiranje s međuobrocima, jabuka, naranča ili banaka bit će sasvim solidno rješenje.

Grčki jogurt

Grčki jogurt bogat je proteinima, a svi znamo koliko su proteini bitni u našoj prehrani. Također sadrži i puno više hranjivih tvari negoli običan jogurt, a ima i manji udio laktoze. Ovaj hranjivi jogurt tako će biti idealan za međuobrok jer će vas držati sitim dobrih nekoliko sati.

Čips od kelja

Čips od kelja nevjerojatno je zdrav, ali i ukusan. Nadamo se da smo već odavno razriješili mit koji govori da sve što je zdravo je ujedno i neukusno. Ovaj čips itekako opovrgava taj mit te će biti savršen za najzdraviji i najukusniji međuobrok.

Tamna čokolada i bademi

Tamna čokolada i bademi čine bogat i prenosiv međuobrok. Tamna čokolada ima sposobnost smanjivanja krvnog tlaka i smanjuje rizik od srčanih bolesti, pod uvjetom da sadrži najmanje 70% cjelovitog kakaa. Ovaj će snack tako činiti idealnu alternativu regularnoj čokoladi koja je znatno kaloričnija i obiluje nezdravim šećerima.

Foto: Unsplash
Objavljeno: 13.12.2018. u 13:28
Tagovi: prehrana

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p