PREHRANA

Nutricionisti otkrili najgore dijetne trikove koje su čuli

Ne vjerujte ovim trikovima jer vam neće pomoći pri mršavljenju

Čini vam se da svaki puta kada odlučite ići na dijetu postane popularan neki drugi dijetni program koji tvrdi da je baš on najzdraviji i da ćete uz njega izgubiti najviše kilograma? Bezbroj je trendova, od dijeta koje zabranjuju masnoće ili ugljikohidrate do onih u kojima se ne konzumiraju mliječni proizvodi. Nutricionisti su otkrili koji su im najgori dijetni trikovi za koje su čuli.

1. Nemojte jesti nakon 8 sati navečer
Ako vježbate navečer ovo pravilo je potpuno apsurdno. Ako jedete sat ili dva prije spavanja neka vaš zadnji obrok ne prelazi 500 kalorija. Jedenje uravnoteženog obroka u sedam, osam ili čak devet navečer savršeno je u redu dokle god to jelo nema puno masnoća koje mogu narušiti kvalitetu sna pa čak i probave. Ako je obrok uravnotežen s cjelovitim žitaricama, povrćem i malo proteina slobodno jedite navečer.

2. Mršavjet ćete ako jedete manje i vježbate više
Ovaj savjet nutricionisti navode kao najgori od najgorih i kažu da što duže će svijet ovo shvaćati ozbiljno, pretilost će rasti. Nutricionisti se ljute na ovu izjavu jer kažu da rješenje za pretilost i mršavljenje nije niti blizu tako jednostavno jer da je tako, cijeli svijet bi bio normalne težine.
 
 
3. Pijte dijetne sokove umjesto običnih 
Nutricionisti kažu kako su dijetni sokovi najveći neprijatelj zdravoj težini. Istraživanja su pokazala da redovan unos dijetnih sokova može biti povezan s većim rizikom od dijabetesa tipa 2. Radije pijte vodu ili zeleni čaj.
 
4. Izbacite ugljikohidrate
Ovaj savjet nutricionisti također mrze jer kažu da pravilna prehrana ne eliminira niti jednu skupinu namirnica. Umjesto toga, trebali bismo naučiti kako namirnice koje volimo, poput tjestenine, kruha i krumpira prirediti na zdraviji način. Naučite kako servirati zdrave veličine porcija i uvijek radije posežite za integralnim verzijama ugljikohidrata. 
 
 
5. Izbacite šećer
Mnogi ljudi smatraju šećer glavnim neprijateljem dobre linije. Istina je da višak kalorija iz dodanog šećera u sokovima, bombonima, mueslima i jogurtu mogu doprinijeti  debljanju i povećati rizik od obolijevanja od dijabetesa. No, nisu svi šećeri jednaki. Prirodni izvori šećera poput onih iz svježeg voća i pružaju važne nutrijente, a i male količine šećera ne mogu nikome naškoditi.
 
T.F.
Foto: Pexels
Objavljeno: 18.05.2016. u 16:03

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p