PREHRANA

Zdrava pizza od cvjetače koju ćete obožavati

Okus koji vas neće razočarati!

Sigurno ne poznajete osobu koja nije zaljubljenik u pizzu! Za pizzu slobodno možemo reći da je puno više od samog jela jer uz nju slavimo razna okupljanja, prolazimo prve spojeve te nam je česti odabir tijekom brojnih filmskih večeri. Kako početkom godine donosimo odluke koje su uglavnom vezane uz promjenu naše dosadašnje prehrane, u vašem novom pokušaju da u svoj meni uvrstite zdrave obroke nikako ne smijete preskočiti omiljenu pizzu!

Kada je riječ o fitnessu, nekako je najteže promijeniti svoj plan prehrane koji smo do sada primjenjivali. Navike koje smo još stekli u najranijem djetinjstvu puno je teže mijenjati u odrasloj dobi, pa stoga i ne čudi da nam je lakše odraditi cardio treninge nego preskočiti omiljeni 'junk food' dok gledamo napetu seriju. Kada je 'junk food' u pitanju uglavnom je naš prvi izbor pizza, jelo kojem čak i oni najodlučniji ne mogu reći ne. Sigurno ste početkom ove godine donijeli čvrstu odluku kako ćete se pridržavati kvalitetnijih obroka koji će zajedno s vježbanjem otvoriti put ka ljetu bez parea, onda u vaš meni obavezno uvrstite pizzu. Ovo, inače visokokalorično jelo, transformirajte u obrok u kojem ćete uživati bez grižnje savjesti tako da nezdravo tijesto zamijenite cvjetačom. Vaše frkanje nosom će sigurno zaustaviti činjenica da je cvjetača dobar izvor vitamina B skupine koji su važni za stvaranje energije, a možete ju jesti koliko god želite budući da 100 grama cvjetače ima svega 25 kalorija.

Namirnice za 'tijesto':

500 grama cvjetače
1 jaje
žličica maslinovog ulja
sol i papar

Priprema:

Cvjetaču dobro operite te ju narežite na sitne komadiće. Tako usitnjenu cvjetaču kuhajte u loncu dok ne postane mekana. Kada je cvjetača skuhana, ostavite ju nekoliko minuta da se ohladi, pa ju usitnite štapnim mikserom. Kako je cvjetača puna tekućine morate ju dobro ocijediti, a to ćete najbolje postići tako da ju stavite na krpu i ubrusima upijate višak tekućine. Nakon što ste upili svu tekućinu, pomiješajte cvjetaču s jednim jajem, maslinovim uljem te dodajte začine po želji. Od dobivene smjese formirajte krug koji će zamijeniti uobičajeno tijesto za pizzu, a na njegov vrh dodajte umak od rajčice, sir, šunku, gljive ili neke druge namirnice po želji. Svoju fit pizzu stavite peći na 200°C, 30-ak minuta. Dobar tek!

Foto: Unsplash, Pexels
Objavljeno: 08.01.2019. u 13:56
Tagovi: fitness

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p