PREHRANA

Razlozi zbog kojih se prejedate, a da toga niste svjesni

Možda se nesvjesno prejedate, a da ni ne znate

prejedanje

Ako često puta nakon jela osjećate da ste se prejeli, možda je vrijeme da to promijenite. Ako želite riješiti problem s prejedanjem morat ćete biti iskreni i suočiti se s nezdravim navikama koje radite.

Mijenjate žeđ za glad

Mnogi ljudi često zamijene osjećaj žeđi za glad i ako se to i vama događa niste jedini. Ako ste nedavno pojeli i još uvijek osjećate glad popijte čašu do dvije vode i pričekajte od 20 do 30 minuta i vidjet ćete da će osjećaš gladi proći. 
 
prejedanje

Preskačete doručak

Preskakanje doručka može se činiti kao odličan način za uštedu kalorija, ali kada dođe red na vaš sljedeći obrok veća je šansa da ćete unijeti više kalorija jer ćete biti pregladni. Ako mislite da nemate vremena za kuhanje zdravog doručka, varate sami sebe jer za stavljanje zobenih pahuljica u mlijeko i zatim u hladnjak preko noći ne treba više od tri minute. 

Jedete pred ekranom

Ako većinu obroka jedete ispred TV-a ili računala moguće je da ćete pojesti više jer nećete biti skoncentrirani samo na jelo pa vaš organizam neće dobivati informaciju da jede. Odredite točno vrijeme za obroke i tada jedite bez drugih smetnji. 

prejedanje

Ne kontrolirate veličinu obroka

Probajte kontrolirati veličinu svojih obroka. Imajte karakter i nemojte pojesti drugi komad pizze, dovoljan vam je i jedan. Probajte kuhati tako da nemate ostataka kako ne bi došli u napast pojesti ih kasnije. Veličina porcija zapravo je najveći ključ fit linije.

Imate prevelike tanjure 

Jeste li znali da veličina vašeg tanjura ili zdjele može dovesti do prejedanja? Kada postoji previše praznog prostora na vašem tanjuru ili u zdjeli, količina hrane vam se čini manja nego što jest. Posegnite za manjim tanjurima i zdjelama kada god je to moguće.  

Preskačete međuobroke

Nažalost, neki ljudi misle da su svi obroci loši pa preskaču međuobroke jer misle da su suvišni, ali vrlo je važno shvatiti da mali snackovi mogu pomoći da tijekom glavnih obroka unosite manje kalorija. Jedite voće ili orašaste plodove.

T.K.
Foto: Pexels
Objavljeno: 31.08.2016. u 15:59

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p