PREHRANA

Ideja za zdravi ručak gotov za 15 minuta

Sjajna tjestenina s brokulom
TZH
Uz makronutrijente, brokula je iznimno vrijedan izvor vitamina i minerala – vitamina C, provitamina A, vitamina B6, pantotenske kiseline, riboflavina, kalcija, magnezija, željeza, fosfora i kalija.
 
Iako je sirova brokula najzdravija i najjednostavnija, postoji i trik s kuhanjem. 40 minuta prije kuhanja, brokulu nasjeckajte i stavite je kuhati tek nakon što to vrijeme prođe. Takva će sadržavati sve svoje nutrijente i dat će ono najbolje od sebe. I u konačnici, kada je tako pažljivo skuhate i dodate joj tjesteninu te malo tajnih sastojaka, dobit ćete brzi i zdravi ručak.
 
Potrebni sastojci:

zdrava tjestenina
1 glavica brokule
2 češnja češnjaka
2 žlice bučinog ulja
himalajska sol
papar
1 žlica mljevenih suncokretovih sjemenki


Priprema:

Prvo skuhajte tjesteninu (oblik prema želji), a potom nasjeckajte češnjak. Brokulu iskidajte na malene cvjetiće i stavite je kuhati u slanu vodu, potom ubacite češnjak. Nakon 10-ak minuta procijedite brokulu i tjesteninu, sve pomiješajte, ulijte ulje i dodajte začine i sjemenke. Okus možete poboljšati mozzarellom koju ćete narezati na kockice i ubaciti u gotovo jelo ili se možete odlučiti za drugu vrstu sira primjerice Grana Padano. Naribajte ga i dodajte na toplo jelo. Dobar tek!

Foto: Unsplash
Izvor: Tvornica Zdrave Hrane

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p