FIT

Trikovi koji ubrzavaju rad metabolizma

Idealna težina postignuta na zdrav način

Često slušamo kako na rad našeg metabolizma utječu raznoliki faktori kao što su genetika, dob ili spol. Životne navike kao također važan faktor redovito ignoriramo kada je rad metabolizma u pitanju jer ih najteže mijenjamo, ali njihova uloga je često presudna kada je riječ o gubitku težine.

Kada govorimo o radu metabolizma, postoje životne navike koje su nam itekako važni saveznici u borbi s viškom kilograma. Kako je prosinac vrijeme u kojem svoje tijelo počastimo pokojom slasticom više, nije naodmet imati u vidu poneki trik za ubrzavanje rada metabolizma, a kada govorimo o brzini metabolizma mislimo na sposobnost tijela da obradi hranjive tvari što je neophodno kada je riječ o gubitku težine. Brži metabolizam pomaže našem tijelu da sagorijeva više kalorija, a posebnu pažnju posvetite razvoju mišića. Svoj trening upotpunite pokojom vježbom snage kako bi vaše tijelo potrošilo više kalorija na održavanje mišića umjesto na stvaranje neželjenih masti.

Trening s visokim intenzitetom je savršeno rješenje za one koji nemaju mnogo raspoloživog vremena za tjelovježbu, a kraći trening u kojem iskušavamo granice svojeg tijela je puno bolja opcija od dugotrajnog treninga lakšeg intenziteta. Prednost treninga s visokim intenzitetom leži u tome što masnoće sagorijevamo još neko vrijeme nakon odrađenog treninga, a uz prehrambene navike koje uključuju pet obroka dnevno, borba s viškom kilograma bi mogla postati neka daleka prošlost. Bjelančevine svakako trebate uvrstiti u svoj meni jer pripomažu u obnavljanju mišića te ubrzavaju rad metabolizma. Namirnice kao što su meso, ribe, mahunarke ili sir uvrstite u svoju prehranu jer će vam zbog nje vaše tijelo itekako biti zahvalno!

Foto: Unsplash
Objavljeno: 06.12.2018. u 16:18

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p