PREHRANA

Ubrzajte metabolizam s minimalno truda

Trikovi koje valja primijeniti!

Sigurno smo kako vam se više od jednog puta dogodilo da ste uspjeli doći do određene niže brojke na vagi, no priča se je tu zaustavila. Što se točno događa s našim tijelom kada odjednom više ne možemo mršavjeti ili ono ide vrlo teško i sporo? Odgovor leži u metabolizmu koji uvelike diktira kako će naše tijelo reagirati na tjelovježbu, ali i zdravu prehranu.

Iako je točno da metabolizam može biti genetski predodređen, njegov rad uvelike ovisi o našim životnim navikama. Do lošijeg rada metabolizma može doći iz više razloga, a jedan od najčešćih je učestalost dijeta. Mnogi ljudi čine veliku pogrešku misleći kako rješenje za gubitak kilograma leži u izbjegavanju obroka ili pak drastičnoj restrikciji. Ovakvom vrstom prehrane ne samo da nećete znatno smršaviti, već ćete usporiti metabolizam do te mjere da niti najveći fizički napori neće uroditi plodom, odnosno gubitkom kilograma. Također, sjedilački način života i uredski poslovi ne pridonose vitalnosti te mogu biti neki od razloga lošeg metabolizma. Budući da je u današnjem ubrzanom svijetu teško zadovoljiti sve potrebe i uskladiti ih s obavezama, kao rješenje uvijek se možete okrenuti vrlo jednostavnim i učinkovitim metodama ubrzanja metabolizma na kojima će vam tijelo biti itekako zahvalno.


@happilygrey

Ono što nikako ne smijete zanemariti niti preskakati je doručak. Obilan te nutritivno hranjiv prvi obrok u danu iznimno je važan te je jedan od glavnih saveznika za ubrzanje metabolizma. Pobrinite se da tijekom doručka unesete dovoljno proteina, ali i pokoji ugljikohidrat te ne zaboravite na vodu ili biljni čaj. Što se tiče ručka, hrana pripremljena na pari pomoći će ubrzati metabolizam, a istovremeno može biti vrlo ukusna i sočna. Preporučuje se piletina ili puretina, sezonsko povrće te zdrave žitarice. Ono što trebate izbjegavati u širokom luku je pržena ili pohana hrana zbog koje ćete se osjećati tromo i bez energije, a ostavit će trag i na vašoj kilaži. Kada govorimo o večeri, slobodno nastavite u istom tonu kao i za ručak, no pripazite da se ipak ne radi o kasnim večernjim satima. Dobre namirnice za večernji obrok je tuna, lagano meso te raznovrsne salate koje možete začiniti ukusnim umacima. Tijekom dijete ili prilikom usvajanja nekih novih životnih navika, nemojte bježati od ukusne hrane jer ona je potrebna i tijelu i umu te znajte da se zdrava hrana može pripremiti na različite ukusne načine od kojih nećete ostati gladni niti će jelo biti bezukusno i bezlično. Osim hrane, tjelovježba se ne smije zanemariti i ona je prijeko potrebna za ubrzanje metabolizma. Ovismo o stanju u kojem se nalazite te stupnju kondicije, uvijek je dobro krenuti s manjim šetnjama te postupno dodavati nove izazove, a kako su topliji dani pred nama, nabavite bicikl te si odredite dnevnu rutu koju morate proći. Osim što ćete potaknuti gubitak kilograma, osjećat ćete se poletno, ispunjeno i puno energije.

Objavljeno: 14.02.2019. u 05:48

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p