VJEŽBANJE

10 minuta treninga za besprijekorne trbušne mišiće

Trening koji pripada u 'brzi i žestoki' kategoriju vježbi
Svibanj je na izmaku, a to znači u fitness svijetu samo jedno, vremena je, za pripremu tijela za ljeto, sve manje. No, bez panike, molimo! Još uvijek sve stignete, samo ako  to zaista želite. 

Ako ste se tek sada odlučili upustiti u izazov i svoje tijelo dovesti u zavidnu formu, najbolje da si napravite plan i program, kojim intenzitetom ćete svoju fizičku aktivnost nadograđivati kroz tjedan pa i mjesec. Trebali biste uzeti u obzir sve parametre. Vrijeme vježbanja, intenzitet treninga, vremensko trajanje treninga, kontrolirati unos hrane u organizam, ali i paziti koje namirnice konzumirate. Kada je pak riječ o ritualu vježbanja, važno je da imate pomno razvijenu strategiju. Na svaki dio tijela valja obratiti posebnu pozornost i krenuti postepeno kako biste sigurno došli do željenih rezultata. Ako ne znate od kuda biste krenuli, mi ćemo vam dati smjernicu. „Kritična“ točka na gotovo svima nama je trbuh. Na njemu se uvijek nekako skupi najviše naslaga koje nas još dugo podsjećaju na ono što smo činili tijekom zime. Stoga, možda je najbolje započeti fit rutinu baš vježbama za lijepo oblikovane trbušnjake. U deset minuta intenzivnog treninga koji vodi fitness trenerica Autumn Calabrese, dobit ćete upute kako i što trebate činiti. Ovaj video je sjajan zato što prikazuje dva načina vježbanja odnosno napredni i početnički, tako da vam istovremeno pogled na vježbe može biti i vjetar u leđa, ali i svojevrsni izazov, jer će vas intenzitet treninga naprosto tjerati da budete sve bolji. 


Foto: Getty Images, Unsplash
Objavljeno: 27.05.2018. u 00:00

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p