VJEŽBANJE

4 kardio pogreške koje sigurno radite

Stanite u kraj pogreškama koje vas koštaju dobre fizičke spreme!

Trening koji obuhvaća kardiovaskularne vježbe mnogi prakticiraju već godinama, bilo to radi postizanja kardiovaskularne kondicije, gubitka masnoće ili oboje. Neki su pak pokušali pa su koncem odustali zbog prevelikog intenziteta i težine. Voljeli kardio vježbe ili ne, postoji nekoliko ključnih stavki koje trebate znati prije njihova izvođenja, a u nastavku otkrijte i o kojim točno stavkama je riječ.

Ovisno o cilju kojeg želite ostvariti, postoje neke uobičajene kardio pogreške koje bi mogle zaustaviti napredak i razvoj vašeg tijela. Bilo da radite kardio vježbe kako biste smanjili težinu, izgubili masno tkivo, ili pak otpustili stres, vjerojatno činite određene kardio pogreške kojih niste ni svjesni. U nastavku saznajte pogreške koje činite, te kako ih i popraviti.

Predugo radite istu vježbu

Pješačenje ili trčanje u jednom ritmu nije najbolja ideja. Trčanje na pokretnoj traci sat vremena može vas oznojiti, što će vam pomoći pri privremenom gubitku težine, ali postoje učinkovitije strategije za ostvarivanje vaših dugoročnih ciljeva. Pokušajte kombinirati razne vježbe unutar tih sat vremena, pa tako 20 minuta možete provesti na traci za trčanje, 20 minuta na sobnom biciklu, a preostalo vrijeme možete rezervirati za steper.

Kardio vježbe iziskuju adekvatan odmor

Jedan faktor na kojem svakako morate raditi prilikom izvođenja kardio vježbi je interval odmora. Vježbe visokog intenziteta moraju imati adekvatno razdoblje oporavka kako bi ih kasnije opet mogli ponoviti jednako dobro, stoga svakako uključite odmor i pauze između vaših setova.

Zamijenite traku za trčanje travom

Trčati po traci svakako nije loše, ali problem kod ovog kardio uređaja je to što pokreće tlo ispod vas, pa samim time ne morate koristiti mišiće na stražnjoj strani nogu kako bi se povukli unaprijed. Budući da se tlo kreće za vas, doslovno ćete samo podizati noge, što ima znatno manji učinak u usporedbi s trčanjem na otvorenom. Stoga zaprljajte svoje tenisice i krenite trčati vani na travi udišući svjež zrak.

Disbalans kardio vježbi i prehrane

Za mnoge je ljude izvođenje kardio vježbi preteško, pa stvaraju određene alternative kao što je kalorični deficit koji im je neophodan za gubitak masnoće. Ne možete nadomjestiti vježbanje izgladnjivanjem jer je to naprosto pogrešno. Isto tako, oni kojima vježbanje nije problem, a s druge strane muku muče s prehranom, činit će što više kardio vježbi samo kako bi što manje pazili na to što jedu. Ovo je sasvim pogrešna metoda s obzirom na to da jednako kao što trebate svakodnevno prakticirati određenu vrstu tjelovježbe, isto tako morate i paziti na vaše prehrambene navike jer nažalost, jedno ne ide bez drugog.

Foto: Unsplash
Objavljeno: 17.12.2018. u 14:52
Tagovi: fitness

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p