VJEŽBANJE

Fit mit: trebaju li žene vježbati s utezima?

... I kolika je kilaža "previše"?
exercise 
Ž
ene ćete u teretani uglavnom viđati kako vježbaju jogu, voze bicikl, trče na traci ili pak dižu bučice male težine. Zašto? Vrlo jednostavno: netko im je nekada spomenuo da će s utezima razviti mišiće i početi nalikovati bodybuilderima, te im je ta 'buba' ostala u uhu od tog trenutka.
 
Nikada se zapravo nismo zapitale je li to baš tako. Pojednostavljena verzije odgovora glasila bi: naravno da ne. A nešto kompleksnija: žene jednostavno nemaju biološku predispoziciju za jednostavan razvoj velikog obujma mišića. Naime, velike i definirane mišiće teško je postići čak i muškarcima, a kamoli ženama. Dapače, bez posebnog režima prehrane i suplementacije takve mišiće ne mogu razviti niti muškarci.

workout
Žene nemaju takve količine testosterona, hormona odgovornog za rast mišića, a žene koje olako prihvate ovaj mit kao istinit, propuštaju sve beneficije dobrog treninga s utezima. Naime, bez njih nikada nećete postići dobro utrenirano tijelo niti odličnu definiciju koju želite. Mišići troše kalorije čak i kad spavate, odnosno za svaki kilogram mišića koji imate, sagorjet ćete 70 do 100 kalorija više u danu. Dakle, ako svojih 2 kilograma sala zamijenite s 2 kilograma mišića, na kraju dana moći ćete pojesti između 150 i 200 kalorija više bez da se udebljate. Ne zvuči li to sjajno? Upravo zato, vrijeme je da se prestanete bojati utega: tijelo će vam biti zahvalno, vjerujte nam na riječ!

J.S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 05.09.2015. u 12:24

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p