VJEŽBANJE

Greške koje činimo prilikom izvođenja plank vježbe

Osnažite svoje cijelo tijelo na ispravan način

Plank je već duži period jedna od najpopularnijih vježbi, a razlozi za to su brojni. Osim što ova vježba potiče na rad mišiće cijelog tijela, možete ju raditi bilo gdje, stoga svi izgovori kako nemate vremena za otići u teretanu, padaju u vodu!

Plank je vježba koja na prvi pogled ne izgleda uopće teško za izvesti, ali kada ju krenete izvoditi postanete bolno svjesni varljivosti prvog dojma. Kao i kod svih drugih vježbi, tako i plank zahtjeva rad i koncentraciju svih mišića u tijelu, a izvoditi ga možete na dva načina: upiranjem rukama i upiranjem podlakticama. Iako samo izvođenje planka nije komplicirano, uvijek se potkradu poneke greške zbog kojih vježba nije učinkovita, a u najgorem slučaju mogu dovesti i do ozljeda.

Najčešća greška koju činimo je ta da nam ramena nisu u istoj ravnini s ručnim zglobovima zbog čega gubimo na stabilnosti koja je prilikom izvođenja ove vježbe ključna. Također česti problem je trbuh koji tijekom vježbe previše 'visi'. Ova greška se najčešće događa u trenucima kada je tijelo preumorno da bi cijelu vježbu izdržalo u ravnoj pozi, stoga je najbolje uzeti kratki odmor, pa nastaviti s treningom kako bi spriječili mogućnost ozljede. Nadalje, vrat uvijek mora biti u ravnini s kralježnicom, stoga svoje misli prilikom izvođenja planka usmjerite na važnost ravnog položaja kralježnice. Ako ste početnik u vježbanju, plank prilagodite svojoj kondiciji te ga za početak odradite u trajanju od 30 sekundi. Važno je da svakim sljedećim izvođenjem probijate vlastite granice jer samo se tako postiže vidljivi napredak!

Foto: Instagram, Unsplash
Objavljeno: 11.01.2019. u 14:50
Tagovi: fitness

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p