VJEŽBANJE

Izgubite kilograme gledajući televiziju!

Sjajni trikovi koji će učiniti svaku tjelovježbu pravom razonodom

Kada pomislimo na vježbanje, u glavi nam baš i nije slika u kojoj se izležavamo ispred televizora. Naprotiv, u posljednjih desetak godina, mnoga su istraživanja otkrila izravnu povezanost između sati provedenih ispred televizora i pretilosti. Osobe koje ne prakticiraju nikakav oblik fizičke aktivnosti te sate provode ležeći ispred televizora imaju triput veći rizik od razvoja srčanih bolesti. No ako vrijeme ispred televizora ne provedete nužno ležeći, zapravo možete doprinijeti svom zdravlju i fizičkoj spremi. Donosimo vam 3 rutine vježbanja koje možete učiniti dok gledate televiziju.

Iako nam svima u životu treba vrijeme kada se samo želimo opustiti na kauču gledajući film sa zdjelom kokica, postoje i trenutci kada želimo pogledati seriju, film ili utakmicu a ne želimo propustiti trening taj dan. No zašto bi jedno isključivalo drugo? Evo 3 načina kako možete implementirati oboje!

1. Dok gledate omiljenu TV seriju

Većina televizijskih serija, osobito sitcoma, ima negdje između 3 do 5 glavnih likova. Započnite odabirom vježbe za svakog od tih glavnih likova. Kada odaberete vježbu, ne zaboravite odabrati aktivnosti koje možete raditi dok istovremeno gledate televizor. No kako ovo zapravo funkcionira? Recimo da serija ima 5 glavnih likova. Svaki put kada se pojavi jedan od glavnih likova, napravite neku od vježbi. Primjerice prvi lik bi predstavljao plank, drugi lik bočni plank, treći bridge vježbu za stražnjicu, četvrti bicycle crunch, a peti seriju trbušnjaka.

2. Ispucajte napetost tijekom gledanja sportskih utakmica

Sportski događaji, koji obično uključuju promjene posjeda, prilično pogoduju kardiovaskularnim vježbama. Na primjer, recimo da se tim A natječe protiv tima B. Postavite traku za trčanje ili sobni bicikl ispred TV-a i pripremite se za rad. Svaki put kada momčad A ima loptu ili bilo koju drugu vrstu posjeda, intenzivno pojačavajte interval vježbanja kao što je povećanje brzine na pokretnoj traci. Kad god momčad B ima posjed, smanjujete intenzitet na lagani, aerobni ritam. Kada se pojavljuju reklame, možete podignuti tempo, koji bi trebao biti umjerenog, odnosno srednjeg intenziteta.

3. Umjesto kokica, omiljeni film pogledajte uz zabavne vježbe

Ovoj vježbi trebate pristupiti kao fizički aktivnoj igri i povezati specifične vježbe s objektima u filmu. Primjerice, ako vidite policijski auto, učinit ćete vježbu potiska iznad glave s 10 ponavljanja. Ako vidite bilo koji tip oružja poput pištolja, napravite 10 iskoraka; za bilo koje bombe ili eksplozije koje vidite, napravite deset sklekova. Kada vidite određeni tip letećeg vozila, poput aviona ili helikoptera, napravite 10 čučnjeva. Vidite kamo idemo? Ovisno o tome koliko 'objekata' odaberete za vježbanje, ovo itekako može biti izazovan workout. Vježbanje ne mora uvijek biti dosadno, naprotiv, može baš biti nešto u čemu ćete uživati. Poigrajte se, uštedite vrijeme i izgledajte sjajno!



Foto: Unsplash
Objavljeno: 19.11.2018. u 16:02
Tagovi: vježbanje, fitness

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p