VJEŽBANJE

Kako Cara Delevingne održava fit liniju?

Otkrijte fitness i dijetne trikove poznatog modela

cara delevingne 
Cara Delevingne, glumica i model, trenutno je jedna od najpoznatijih manekenki na svijetu. Nosila je neke od najvećih revija današnjice, stoga možemo konstatirati kako zasigurno osjeća veliki pritisak da joj tijelo uvijek mora biti besprijekorne linije. Ipak, suprotno očekivanjima, otkrili smo da Cara jede fast food čak dva puta tjedno te obožava slatkiše.
 
Cara je i inače prirodno mršava pa ne mora ulagati puno napora kako bi zadržala vitku figuru, no ipak pazi što jede i redovno trenira kako bi ostala u kondiciji. Cara je jednom izjavila kako je dijeta protiv njenih uvjerenja te da bi ponekad željela nabaciti koji kilogram jer smatra da je premršava. Ona kaže kako težinu održava pravilnim malim obrocima jer mrzi izgladnjivanje i želi ostati zdrava.
 
cara delevingne  
Model prati svoj dnevni unos kalorija na svom mobitelu putem besplatnih aplikacija koje broje kalorija i svaki dan pazi da ne pređe više od 1400 kalorija. Ovakav način prehrane omogućuje joj maksimalnu fleksibilnost kod odabira hrane jer jede sve što želi, samo je važno da ne pređe 1400 kalorija dnevno. Ako na primjer jedan dan pojede samo 1100 kalorija, drugi dan može pojesti 1700, važno je samo da se drži prosjeka od 1400. 

cara delevingne
 
Za doručak najčešće jede tost s kikiriki maslacem i šalicu zelenog čaja, a za jutarnji snack uzme smoothie od banane, proteina i bobičastog voća. Za ručak preferira sendvič od integralnog kruha sa sirom, majonezom, zelenom salatom, rajčicom i lukom. Za večeru najviše voli jesti ribu s povrćem kuhanim na pari, a poslije večere priušti si desert, sladoled.
  cara delevingne

Carin trener je trener poznatih i slavnih James Dulgan i on joj je složio program vježbanja koji model odrađuje šest dana u tjednu. Jedan dnevni trening ne traje duže od 60 minuta i to Cari odgovara zbog svih obaveza koje ime. Treninzi su raznoliki pa zato Cari ne dosade. Ponedjeljkom 45 minuta trči i 15 minuta skače preko užeta. Utorkom 60 minuta trenira kick boxing dok u srijedu 15 minuta skače preko užeta i 20 minuta trči. Četvrtkom 25 minuta radi vježbe za noge, 25 minuta vježbe za trbušnjake i 10 minuta skače preko užeta. Petkom 45 minuta trenira jogu i meditira dok subotom radi 45 minuta pilatesa i 15 minuta vježbi za trbušnjake. Nedjelja je dan kada lijepa Cara jede brzu hranu i zasluženo odmara od treninga!
 
T.K
Foto: dkny.com, Pinterest, Shape.com
Objavljeno: 14.08.2016. u 00:37

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p