VJEŽBANJE

Kako glumica Eva Mendes održava liniju?

Dijetni i fitness trikovi

eva mendes

Eva Mendes jedna je od najatraktivnijih glumica i oduvijek nas je zanimalo kako održava sexy liniju. Otkrila je da unatoč tome što jede zdravo, ne izbacuje u potpunosti ugljikohidrate iz prehrane.

Eva je priznala kako su tjestenina i kruh njene omiljene namirnice. Kaže kako njena linija ovisi o tome što jede i koliko vode pije. Inače ne jede meso, ali zato jede puno ribe i integralne riže. Tvrdi da izbjegavanje mesa daje njezinoj koži lijep i zdrav izgled. Priznaje kako kruh obožava i kako se ljudi uvijek začude kada u restoranu jede kruh, ali uglavnom se drži integralnog. Kaže kako izbjegava sve namirnice s bijelim brašnom i šećerom jer je napuhuju.

eva mendes

Poklonica je dijete Pet faktora koju je smislio Harley Pasternak. Taj režim prehrane podrazumijeva pet manjih obroka koji se sastoje od jednostavnih sastojaka. To su zdravi ugljikohidrati i masti, bjelančevine, vlakna i mnogo vode koju treba piti tijekom cijelog dana. Te dijete pridržava se kada treba izgubiti nekoliko kilograma prije nekog važnog snimanja, a priznaje kako se povremeno počasti sirom, makaronima ili desertom.

eva mendes
Eva svoju sexy liniju održava redovitim odlascima u teretanu i čestim satima koje provede na jogi. U teretanu ide od tri do četiri puta tjedno i tada diže lagane utege i radi vježbe koje treniraju cijelo tijelo. Na tim treninzima intenzivno vježba kardio programe i to najčešće sprintanje i intervalno trčanje. Minimalno vježba kardio vježbe 35 minuta, a utege diže sat vremena. 

eva mendes

Jogu trenira barem dva puta tjedno i to uglavnom astanga jogu, ali najčešće njen joga instruktor složi poseban joga program koji je prilagođen baš njenom tijelu i njenim potrebama. Uz jogu vježba i transcendentalnu meditaciju koja je glumici odlična za opuštanje i duhovni rast. Naglasila je kako voli svoje obline i rekla kako se ne opterećuje izgledom nego joj je važno da je zdrava i u formi.

T.K.
Foto:

Objavljeno: 09.10.2016. u 11:09

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p