VJEŽBANJE

Kako se pripremiti za tjelovježbu?

Naučite izbjeći ozljede prilikom vježbanja
workout 
Pitajte bilo kojeg stručnjaka iz područja fitnessa koju to pogrešku uredno ponavljaju amaterski vježbači - i pritom riskiraju ozljedu, i svi će vam decidirano potvrditi da se radi o izbjegavanju zagrijavanja.

Zagrijavanje prije tjelovježbe najbitniji je dio treninga jer tijelo priprema na sve ono što slijedi, i bez njega garantirano nećete imati uspješan trening (a riskirate i da se ozlijedite). Nitko, ali baš nitko tko je vrijeme odvojio za trening, ne može ozbiljno reći da nema 5 minuta više kako bi svoje tijelo adekvatno pripremio za napor treninga. Pripremali se vi na trening snage ili pak kardio tjelovježbu, posve je svejedno: sigurno je da ćete upotrebljavati sve skupine mišića. Do istegnuća ili čak pucanja mišića ili zgloba prilikom tjelovježbe mnogo lakše dolazi kada ne postoji dovoljna temperatura, odnosno prokrvljenost u dijelu tijela koji se koristi. Bit zagrijavanja upravo je u podizanju tjelesne temperature u čitavom tijelu, a potrebno je zagrijati sve od vrata do stopala. Pogledajte naš prijedlog zagrijavanja, i uvrstite ga u svoju rutinu vježbanja jer time ne činite samo svoj trening sigurnijim i zdravijim za čitavo tijelo, već i poboljšavate efikasnost čitave tjelovježbe:
 

J.S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 14.08.2015. u 10:17

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p