VJEŽBANJE

Kako smršaviti bez kardio vježbi?

Jednostavne vježbe za brz i dugoročan gubitak kilograma!

Kada govorimo o mršavljenju sigurni smo kako su prve vježbe koje vam padnu na pamet one kardio, no jeste li znali da postoji još jedna skupina vježbi koja na jednako brz i učinkovit način pospješuje gubitak kilograma te sprječava nakupljanje masnih naslaga?

Kardio vježbe su u pravilu sve vježbe koje podižu frekvenciju srca, a najčešće su koncipirane u vidu kružnih treninga visokog intenziteta te kratkih pauza. Kao što smo rekli, iako su kardio vježbe najčešći izbor kada želimo izgubiti kilograme, trening s utezima također je trening s čijim ćete rezultatima biti izrazito zadovoljni. Trik s treninzima s utezima leži u činjenici kako je prilikom vježbanja potrebno aktivirati što više mišića odjednom zato što ćete jedino takvom metodom ovog treninga potaknuti mršavljenje. Iako trening s utezima ne pripada kardio skupini vježbi, nerijetko može imati vrlo sličan utjecaj, odnosno ima gotovo jednak učinak na naš krvožilni i dišni sustav, a jedna od najvećih prednosti ovakvog gubitka kilograma je ubrzavanje metabolizma tijekom treninga; kardio trening bez sumnje ubrzava metabolizam, no jednako tako brzo metabolizam se vraća na staro funkcioniranje. Treninzi s utezima se možda na prvi pogled mogu doimati lakšima od kardio treninga, no u praksi nije tako. Trening s utezima objedinjuje vrlo komplekse vježbe, odnosno komplekse su ako iz izvodite pravilno, a to je ono najvažnije u svakom treningu. Vježbe na spravama i s utezima zahtijevaju savjetovanje sa stručnom osobom, stoga ako ste početnik ili niste sigurni u neku vježbu, obavezno se obratite treneru te slijedite njegove upute, a nije naodmet niti da vam on složi personalizirani program koji će najbolje odgovarati vašem tijelu i stupnju u kojem se nalazite. Ono što je najbolja kombinacija kada govorimo o vježbanju s ciljem mršavljenja je kombinacija obje skupine vježbi, s malo većom usmjerenošću na trening s utezima jer je on u konačnici, dugoročniji, zdraviji i manje agresivan za tijelo.

Objavljeno: 18.03.2019. u 15:49
Tagovi: kardio, vježbanje

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p