VJEŽBANJE

Kako vježbama popraviti držanje?

Ispravite loše držanje s nekoliko jednostavnih vježbi!

Način na koje držite tijelo, osim vizualnog aspekta, može imati velik utjecaj na zdravlje koje nerijetko može biti narušeno neugodnim nuspojavama u vidu glavobolje, bolova u kostima i jednostavno generalno lošom vitalnošću organizma.

Posao i užurban način života od nas najčešće zahtijevaju neprirodno držanje tijela, a ono u velikoj mjeri utječe na to kako se osjećamo i nosimo s dnevnim obavezama. Loše držanje može dovesti do kronične boli u leđima i vratu za čije liječenje najčešće morate posjetiti liječnika te odlaziti na bolne i neugodne masaže. Osim boli na navedenim mjestima, loše držanje može uzrokovati i pojavu migrena, kao i kronični umor. Dijelovi tijela koji najviše stradaju su koljena, ramena, kukovi te naravno leđa i kralježnica, a veliko je opterećenje i na zglobovima. Pogrbljeno, odnosno nepravilno držanje izbacuje tijelo iz njegovog prirodnog težišta, protivi se obliku kralježnice te uzrokuje nepoželjni pritisak na gornji i donji dio, pa kako se ne bi doveli u nepotreban zdravstveni problem, svaki dan izdvojite svega nekoliko minuta za tri jednostavne vježbe koje će poboljšati vaše držanje i popraviti trenutnu situaciju.

@rocky_barnes

Zidni sklekovi prva su vježba koja će vam pomoći ka putu do pravilnog držanja. Ova vrlo jednostavna vježba od vas zahtjeva da se rukama naslonite na zid te stopala odmaknete nekoliko koraka iza. Položaj tijela vam mora biti kao da gurate zid, a prilikom ponavljanja vježbe pazite da vam je kralježnica ravna te da vam je trbuh uvučen. Ovu vježbu izvodite u tri serije po deset ponavljanja. Sljedeća vježba je izdržaj, a izvodi se tako da se oslonite na koljena i laktove, a ne pomičući gornji dio tijela, polako koljena spuštajte prema podu te u tom položaju ostanite osam do deset sekundi, a ako ste nešto izdržljiviji, idealno vrijeme je petnaest sekundi. Kao i kod prethodne vježbe, napravite tri serije po deset ponavljanja. Posljednja vježba koju trebate izvoditi zapravo nije vježba, već skupina vježbi, a radi se o istezanju. Ono što trebate raditi su najjednostavnije bazične vježbe istezanja ruku, nogu i vrata, a što se tiče ponavljanja, radite dvije serije po deset ponavljanja. 

Objavljeno: 24.01.2019. u 14:22

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p