VJEŽBANJE

Kako vježbati i otopiti još više kalorija?

5 stvari koje će vam pomoći da još više smršavite
Trening
Kod treninga i bilo kojeg oblika vježbanja, izuzetno je važno da su oni redoviti. Ako ste svoje tijelo uspjeli naučiti da ono žudi za tjelesnom aktivnošću nakon koje se osjećate bolje, učinili ste pravu stvar. 

I sada, kada ste svoje tijelo naučili na neku konstantu, nemojte dopustiti da vam ona olako isklizne iz svakodnevice, a vjerujte, to je vrlo lako moguće. Čim se malo opustimo, dogodi se "kako došlo, tako o'šlo!".  Budite uporni i svaki dan ispočetka želite svom tijelu jedan novi i svjež dan u kojemu trening neće izostati. Donosim vam pet stvarčica koje će vam pomoći da ostanete usredotočene na važnost vježbanja i koje će vam, što je najvažnije, dati još bolje rezultate.

Promijenite svoju rutinu

Štogod preferirate više, bilo trčanje ili jogu, važno je znati da vam i nije baš najbolje uvijek raditi potpuno isti trening i/ili iste vježbe. Pokušajte svoj mozak i tijelo iznenaditi načinom vježbanja jer bi vas neprestano ponavljanje vježbi, ako preopteretite mišiće i zglobove, moglo u potpunosti spriječiti u vježbanju. Napravite miks vježbi, promijenite opremu koju koristite, korigirajte redoslijed obavljanja vježbi. Ubrzajte/usporite tempo i povećajte/smanjite težinu. Ako obožavate raditi određenu vrstu vježbanja nekoliko puta tjedno, primjerice ne možete bez trčanja, odaberite si neku novu rutu ili se usredotočite na dodavanje sprintova kako biste si "začinili" trening. 

trening

Dodajte brzinu

Kada radite kardio, vozite se biciklom, plivate ili preskačete uže, uključite tu i tamo kratke speedy intervale koji dokazano je, pomažu sagorijevanje više kalorija jer takvim ubrzanjima djelujete na trbušne mišiće. Jednostavno krenite dodavanjem pet intervala od 30 sekundi na 30-minutni trening, a zatim povećajte vrijeme i učestalost intervala tijekom izrade izdržljivosti. 

Radite pametnije

Zašto biste radili samo noge kada možete paralelno raditi i vježbe za ruke? Ponavljajte složene pokrete koji će vam aktivirati više od jednog dijela tijela. Potrošit ćete manje kalorija, a istovremeno i uštedjeti vrijeme. Uključite ove "višezadaćne" poteze u svoj sljedeći trening.

Produljite vježbanje

Zadržite se dodatnih pet minuta u vježbanju, bilo da se radi o kardio ili treningu snage. Više vježbi znači gubitak više kalorija. Čak i 25 do 50 više!

Izgradite mišiće

Veća mišićna masa sagorijeva više kalorija, tako da vaš cilj treba biti izgradnja mišića. Štogod radili- od vožnje biciklom do kardio vježbi.

Trening

Ma.D.
Foto: Instagram

Objavljeno: 26.07.2017. u 13:12

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p