VJEŽBANJE

Koja je tajna ravnog trbuha?

Jer trbušnjaci nisu nikad dovoljni
Tajna ravnog trbuha
K
ako se ljeto sve više približava, pojam skidanja samo u badić stvara sve više nelagode. Pogotovo ako se još niste riješili te dodatne masne naslage na trbuhu koja je upornija od vas. No, zapnite još mjesec dana i uz ovaj mali trik izvucite maksimum iz svog treninga.

Naime, uvriježeno je mišljenje kako su trbušnjaci must koji će učvrstiti vaše mišiće i napokon stvoriti taj savršeno ravan trbuh. No, to nije istina! Trbušnjaci će učvrstiti vaš core i napumpati mišiće, no oni nisu nikada dovoljni. Naime, kako biste se riješili masnih naslaga potreban van je i cardio trening. Ali ne bilo koji cardio – fokusirajte se na intervalni trening zbog kojeg ćete trošiti više kalorija, a s time i topiti masne naslage. Dobra vijest je da skoro svaki trening možete pretvoriti u intervalni, tajna leži u tome da trebate mijenjati brzine i intenzitet vježbi.

Tajna ravnog trbuha

Kako se u praksi pridržavati intervalnog treninga?

Postoje tri načina na koja se možete fokusirati na intervalni trening. Postavite si cilj prema kojem ćete u određenom periodu stići maksimalnom brzinom i opterećenjem. To vrijedi i za vožnju bicikla i trčanje. Ako svoj cardio preferirate raditi u prirodi, cilj vam može biti određena udaljenost ili uspon, dok u teretani na spravi povećajte opterećenje/nagib i vremenski si zacrtajte trajanje brzog intervala. Kad dosegnete zacrtani cilj, vježbajte normalnim tempom te pričekajte da vam se disanje vrati u normalu. Nakon toga ponovite brzi interval.

Tajna ravnog trbuha
Intervalni trening možete i vremenski odrediti, tako da dvije minute vježbate normalnim tempom te jednu minutu bržim. To ponavljajte minimalno 30 minuta.

Glazba je odličan motivator tijekom svakog treninga, a posebno tijekom intervalnog. Sastavite svoju najdražu glazbenu listu koja će biti raspoređena na pjesme koje će vam služiti za zagrijavanje (polagani do srednji tempo), u sredini playliste kombinirajte sporije i brže pjesme prema kojima ćete prilagoditi brze i spore intervale te za kraj finiširajte chill pjesmama.

M.D.
Foto: Instagram @natalieuhling
Objavljeno: 14.06.2017. u 12:11

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p