VJEŽBANJE

Najbolje vježbe za učvršćivanje unutarnje strane bedara

Jednostavne vježbe za stopostotan učinak!

Dolaskom toplijih dana polako dolazi vrijeme da zimsku odjeću zamijenimo nešto laganijom i lepršavijom, no upravo u tom trenutno vrlo vjerojatno postajemo svjesni činjenica kako smo u zimskim mjesecima ipak malo previše uživali u ukusnim delicijama te kako nakupljeni kilogrami ne laskaju najbolje našoj figuri.

Kada govorimo o nekim od najproblematičnijih dijelova tijela, možemo se složiti kako je unutarnja strana bedara zasigurno pri vrhu liste. Nedovoljno kretanje u kombinaciji s lošom prehranom vodi ka nakupljanju masnog tkiva, a unutarnja strana bedara je jedno od onih područja koje je vrlo teško dovesti u željenu formu. Ovo područje sklono je nakupljanju celulita te slabljenju čvrstoće tkiva, a jednom kada poželite poraditi na unutarnjoj strani bedara imajte na umu da se radi o dugotrajnom procesu tijekom kojeg trebati biti ustrajni i dosljedniji kako bi željeni rezultati što prije postali vidljivi. Kao što je slučaj i s drugim dijelovima tijela, postoje vježbe koje su izolirane i specifične za ovo područje, no također postoje i one koje uključuju i druge mišićne skupine, no imaju pozitivan učinak i na unutarnju stranu bedara. Ono što se preporučuje je da najprije tijelo dovedete do željene težine te potom krenete s vježbama za učvršćivanje, a kako biste postigli najbolji i najbrži učinak idealna opcija je kombinacija cardio skupina vježbi i onih specijaliziranih za ovaj dio tijela. Kao što smo naglasili, unutarnja strana bedara se neće učvrstiti preko noći, no uz pravilu tjelovježbu i prehranu, rezultati neće izostati, a krenete li već sutra, do ljeta možete zasjati u nekom posve novom ruhu.

Foto: Instagram, YouTube
Objavljeno: 12.03.2019. u 15:43

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p