VJEŽBANJE

Najbolje vježbe za podignutu i zategnutu stražnjicu

Otkrijte nešto više od čučnjeva!

Svi znaju da su osnovni čučnjevi jedna od najučinkovitijih vježbi za stražnjicu. No ova vježba pokreće vaše mišiće iz samo jednog kuta. Da biste postigli najbolje moguće rezultate u najkraćem roku, potrebno je malo prodrmati stvari i dodati još nekoliko vježbi za stražnjicu koje vam otkrivamo u nastavku.

Stražnjica je dio tijela koji većina žena najčešće pokušava zategnuti. Voljeli ga ili ne, čučanj je jedna od najučinkovitijih vježbi za zatezanje stražnjice. No, postoje i bezbrojne varijacije čučnjeva kao i alternativa koje će onaj osnovni čučanj posramiti. O kojim alternativama pričamo, doznajte u nastavku.

Most pomoću jedne noge

Lezite na leđa savijenih koljena i s nogama na podu. Ispružite jednu nogu u zrak, a druga neka ostane na tlu. Podižite stražnjicu prema stropu koliko god možete. Pauzirajte, a zatim ponovite bez dodirivanja tla kako bi dovršili jedno ponavljanje.

Hidranti s nožnom ekstenzijom

Počnite četveronoški držeći koljeno savijeno pod kutom od 90 stupnjeva. Zategnite vaše ruke i noge što više možete, a zatim podignite desnu nogu u visinu. Jednom kada je podignete, gurnite je u stranu te zatim spustite. Ponovite nekoliko puta!


Duga

Slično kao i u prethodnoj vježbi, počnite četveronoški savijenih koljena. Ovog puta desnu nogu podižete u zrak, a prilikom spuštanja gurnete je najprije u lijevu, pa zatim i u desnu stranu! Polako spustite nogu dok ne dodirnete pod, udahnite pa zatim krenite s ponavljanjem!.


Iskoraci

Krenite držeći vaše noge razmaknute od bokova, a ruke sklopite u šaku. Gurnite vašu lijevu nogu ispred sebe što više možete dok vam desna stoji u ravnom položaju. Prilikom spuštanja, vratite lijevu nogu unatrag u suprotnu stranu, istovremeno savijajući desnu nogu.

Čučanj

Kako završiti ovu listu a ne spomenuti dobar stari čučanj. Voljeli li ih ili ne, oni su jedna od najučinkovitijih vježbi za zatezanje stražnjice. Krenite tako što postavite noge u širini ramena, a zatim ispružite ruke ravno ispred sebe. Krenite se spuštati u sjedeći položaj tako da su vam bedra paralelna s podom, s koljenima iznad gležnjeva, te zatim ponovite nekoliko puta!

Foto i video: Unsplash, Youtube
Objavljeno: 19.12.2018. u 12:29
Tagovi: fitness

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p