VJEŽBANJE

Najčešće greške prilikom izvođenja čučnjeva

Neka vaš trening bude efikasan i bez ozljeda

Približavanjem toplijih mjeseci u vrlo kratkom vremenu nas preuzme razmišljanje o vlastitom izgledu. Iako još uvijek svoje loše prehrambene odabire možemo skrivati ispod slojevitog odijevanja i debelih kaputa, sve bliže smo vremenu u kojem ćemo uskočiti u razigrane haljine.

Mnogi od nas žele se za vrijeme toplijih mjeseci pokazati u najboljem izdanju, a da bi to postigli pripreme moraju započeti puno ranije, točnije sada. Noge i stražnjica često su tretirane kao kritična zona koja svima odaje da većinu svog vremena provodimo izbjegavajući fizičke aktivnosti te da se volimo ponekad počastiti nezdravim obrokom. No, upravo sada je pravo vrijeme da se pomaknete iz svoje komfor zone te pristupite vježbanju kao aktivnosti zbog koje ćete se osjećati puno bolje, a s vremenom tako i izgledati. Kada je oblikovanje nogu i stražnjice u pitanju, najčešća vježba koju radimo su - čučnjevi. Iako na prvi pogled izgledaju kao sasvim jednostavna vježba koju možemo raditi bilo gdje i bilo kada, ona kao i sve ostale, ima svoje zakonitosti kojih je važno pridržavati se.

@sarahs_day

Da bi postigli željene rezultate važno je izbjegavati najčešće greške koje svatko od nas u nekom trenu napravi prilikom izvođenja ove vježbe. Čučnjeve nikako ne bi trebali raditi nakon kardija, budući da su noge već izmorene od trčanja, pa vam ne ostaje dovoljno energije za kvalitetan trening snage. Nadalje, dok radite čučnjeve morate uključiti cijeli donji dio tijela, tetive i kvadricepse. Tako će svaki čučanj imati puno veći učinak. Također vodite računa da se prilikom čučnja spuštate dovoljno nisko, dakle da su bedra u položaju paralelnim s podom. Stopala moraju biti odvojena za širinu vaših ramena, a koljena ne bi trebala prelaziti nožne prste te svakako vodite računa da su vam uvijek pete na podu kako se ne bi ozlijedili. Iako su čučnjevi odlična vježba za oblikovanje nogu i stražnjice, ako ih radite dugo oni mogu izgubiti na efikasnosti, stoga svoj trening uvijek možete učiniti efikasnijim korištenjem utega.

Foto: Instagram
Objavljeno: 20.02.2019. u 15:06

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p