VJEŽBANJE

Najčešći mitovi o kardio vježbama

Vjerujete li u neku od ovih zabluda?

Dolaskom toplijeg vremena, jedna od uobičajenih pojava je buđenje iz zimskog sna i razmišljanje o uvođenju kulture vježbanja u svakodnevni raspored. Najčešći razlog koji vodi ka toj odluci je naravno gubitak kilograma, a kada govorimo o grupi vježbi kojima se najčešće pribjegava, kardio trening zasigurno je jedan od najzastupljenijih.

Kada govorimo o mršavljenju, redovita, odnosno kontinuirana vježba uz pravilnu prehranu ključ je dobrog izgleda te zdravog tijela i duha, a kardio vježbe su definitivno jedne od najtraženijih i najizvođenijih. Kardio vježbe su bilo koje vježbe koje podižu puls srca te kada ste u rasponu između 60 do 85 posto maksimalnog broja otkucaja, radi se o kardiovaskularnom, odnosno aerobnom treningu. Ovakva vrsta treninga najčešće se koristi u svrhu mršavljenja, no njegova primarna zadaća je jačanje srca i pluća. Kardio trening prate mnoge zablude i mitovi koji su daleko od istine, stoga smo u nastavku izdvojili one najčešće koje što prije trebate zaboraviti.


@happilygrey

Jedna od najčešćih zabluda vezanih uz kardio vježbe je ona da je to jedini trening koji će vam pomoći da izgubite kilograme. Istina je da ćete mršavjeti brže i intenzivnije, no nažalost radi se o načinu koji nije zdrav te predstavlja veliki šok za tijelo i organizam. Za dugotrajne rezultate potrebno je kardio vježbe kombinirati s onim statičnim te vježbama snage koje će paralelno učvršćivati i oblikovati tijelo. Sljedeća pretpostavka koja je vrlo često prisutna je činjenica kako je za dobre rezultate potrebno odraditi dugačak kardio trening, no budete li prakticirali predugačak trening ove vrste, vrlo brzo ćete se umoriti i vaše tijelo više jednostavno neće imati snage za izvođenje vježbi što u konačnici može dovesti do nepravilnog izvođenja vježbi što može voditi i ka različitim ozljedama. Optimalno vrijeme izvođenja kardio vježbi je između 20 i 30 minuta, naravno ovisno o individualnoj formi. Sljedeća zabluda tiče se jela prije kardio treninga; što se toga tiče potrebno je naći zlatnu sredinu jer ne smijete trenirati na puni, ali niti na prazni želudac. Kako biste imali energije i snage za izdržati cijeli trening idealno je da sat vremena prije treninga pojedete obrok. U ovom vremenskom periodu tijelo će već dovoljno apsorbirati hranu te nećete imati osjećaj težine niti tromosti, a s druge strane nećete vas pratiti neugodan osjećaj gladi.

Objavljeno: 27.02.2019. u 15:31
Tagovi: kardio, tjelovježba

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p