VJEŽBANJE

Najefikasnija metoda mršavljenja koju sigurno preskačete

Kardio, intervalni trening ili dijeta - što ima veći efekt?
workout

I
spitanici s viškom kilograma nedavno su podvrgnuti istraživanju kojem je cilj bilo istražiti koj će metoda mršavljenja polučiti najveći rezultat pri gubitku kilograma.
Jedna je skupina ispitanika kroz određeni periodu vremena prakticirala isključivo kontroliranu dijetu, druga je normalno jela, ali se bavila aerobnim aktivnostima, odnosno kardio vježbama poput trčanja, a treća nije radila niti jedno niti drugo. Trećoj skupini pripalo je vježbanje snage s utezima, upravo ona vježba koju žene najčešće izbjegavaju od neutemeljenog straha od razvoja prevelike mišićavosti, i upravo je treća skupina polučila najbolje rezultate na polju mršavljenja.
 
workout
Naime, kroz 12 tjedana, ispitanici koji su bili na dijeti izgubili su prosječno svega 6 i pol kilograma, aerobna je skupina izgubila nešto više od 7 kilograma, a skupina koja se kroz 3 mjeseca zabavljala s utezima izgubila je nevjerojatnih 10 kilograma, što čini ogromnu razliku u rezultatima. Naravno, cilj ovog testa nije bio pokazati da se trebamo baviti isključivo anaerobnim vježbama, tj. vježbama snage, već koliko je bitno da ih uključivo u zdravi lifestyle koji uključuje i kardio aktivnosti - i primjerenu prehranu. Ne samo da je strah od ženskog razvijanja terminatorskih mišića pretjeran i neopravdan, već vas upravo on možda i koči u postizanju vašeg cilja - gubitku kilograma.

J.S.
Foto: Pinterest

Objavljeno: 18.07.2015. u 13:44

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p