VJEŽBANJE

Nova online platforma učinit će vas boljom verzijom samih sebe

Reebok - Be More Human Experience

Globalno popularni fitness brend Reebok, izašao je u javnost s novim izazovom za cijeli svijet – Be more human. Riječ je o potpuno novoj integriranoj marketinškoj kampanji kojoj je svrha promijeniti ljudsku percepciju o fitnessu. Be more human više je od običnog claima ili kampanje, to je ljudska težnja za ostvarenjem vlastitog maksimalnog potencijala.

Reebok Delta simbol je brenda koji predstavlja osnovnu misiju, tri stranice Delte simboliziraju fizičke, mentalne i društvene promjene koje se razvijaju u skladu s fitness lifestyleom. Be more human kampanja veliča i podupire trud svakog sportaša koji svakodnevno prakticira intenzivan fitness lifestyle. Takav fitness nije samo fizička aktivnost kojom bi se ojačalo tijelo nego postalo snažnijom i boljom osobom. Bilo da je riječ o sudjelovanju u Reebok Spartan utrci, ili rušenju vlastitih rekorda u CrossFitu, znojenju u Les Mills Bodycombat grupi ili sparringu, intenzivan fitness ima moć transformirati život, izoštriti um, ojačati međuljudske odnose i osloboditi puni ljudski potencijal svakog pojedinca.
 

Kampanju prati i produkcijski atraktivan kratki film Freak Show, koji objašnjava kako je fitness lifestyle često neshvaćen zbog svojih intenzivnih i zahtjevnih metoda. Freak Show je priznanje svim onima koji su odlučili postati više od samih sebe i to upravo kroz fitness.
   
 
U samom središtu višekanalne kampanje nalazi se Be More Human Experience , online platforma gdje svi fitness entuzijasti mogu sami definirati što to znači biti čovjekom ili boljom verzijom samih sebe. Ova jedinstvena platforma dostupna je u desktop, tablet i mobilnoj verziji, a sadrži mnogobrojne interaktivne alate.
 
 
Pogledajte Freak Show film.
 
 
Foto: PR
Objavljeno: 24.03.2016. u 11:56
Tagovi: Adidas, Reebok

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p