VJEŽBANJE

Preskakanje užeta topi kalorije u nekoliko trenutaka

Dječja igra koja daje odlične rezultate!

Preskakanje užeta vas vrlo vjerojatno asocira na djetinjstvo i bezbrižnu igru, no jeste li znali da se zapravo radi o jednoj od najučinkovitijih vježbi od koje ne bježe niti profesionalni sportaši te koja će u vrlo kratkom roku potaknuti velike promjene na vašem tijelu?

Gubljenje suvišnih kilograma jedan je od najtežih zadataka te je potrebno uložiti velik trud kako bi se rezultati pojavili. Upravo zato je neizmjerno važno da nam vježbanje bude zabavno jer u protivnom ćemo vrlo brzo odustati i posrnuti u odluci koju smo donijeli. Skidanje kilograma na zabavan način itekako je moguće, a u tome će vam pomoći preskakanje užeta. Jedna od glavnih prednosti ove vježbe je u tome što ne morate ići u teretanu, već vježbu možete izvoditi u vlastitome domu ili ako ste u mogućnosti, u prirodi. Preskakanje užeta potiče cirkulaciju u cijelom tijelu te razvija motoriku i koordinaciju pokreta, a svrstava se u skupinu kardio aktivnosti. Prilikom izvođenja ove vježbe najviše aktivirate mišiće ruku, nogu i trbuha te potičete njihovu elastičnost. Kako izgleda trening s užetom za preskakanje? Kao i prije svakog treninga trebate se zagrijati laganim vježbama i tek onda krenuti s preskakanjem. Za pravilno izvođenje potrebne su vam sportske tenisice koje će čvrsto prianjati uz nogu i uz uže, to je sve što vam treba od opreme. Nakon što ste se zagrijali spremni ste za preskakanje, a predlažemo da krenete s laganim pokretima te postupno pojačavate intenzitet. Postoji nekoliko varijacija preskakanja; unakrsno, unazad, sunožnim skokovima... ali stil prilagodite vlastitoj tjelesnoj spremi i mogućnostima.

Kako vam preskakanje ne bi bilo monotono možete upaliti glazbu i pratiti ritam, a što se tiče intervala, vijaču preskačite 30 sekundi po 10 puta te se nakon toga odmorite i nastavite. Čar ove vježbe stoji u tome da je u potpunosti možete prilagoditi sebi u apsolutno svim segmentima i svaki put izvoditi na neki drugačiji način. Osim zabave treba obratiti pažnju i na sigurnosne aspekte, pa postoji nekoliko stvari na koje morate pripaziti prilikom izvođenja. Ono najvažnije je da su vam leđa uvijek ravna, odnosno da se ne naginjete ni u kojem smjeru, a dok skačete nemojte gledati u stopala već zadržite ravan pogled. Uže pomičite isključivo snagom zapešća te skačite samo s vrhovima prstiju, dakle pete vam trebaju biti podignute cijelo vrijeme. Još jedna bitna napomena je ona da se nikako ne preforsirate i precijenite vlastite mogućnosti. Bez obzira na to što vam je možda nekada ova vježba išla kao od šale, radi se o vrlo zahtjevnoj vježbi koja brzo umara i iscrpi, stoga dajte si vremene da povratite formu i bez problema izvodite sve što vam preskakanje užeta ima za ponuditi. Preskakanje užeta jedna je od najboljih vježbi za topljenje masnih naslaga te budete li ustrajni s ovom vježbom u vrlo kratkom vremenskom periodu vidjeti ćete prve rezultate koji će vam potpuno oduševiti.

Foto: Pixabay, Unsplash
Objavljeno: 10.01.2019. u 14:14

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p