VJEŽBANJE

Pripremite tijelo za bikini u nekoliko koraka

Sada je pravo vrijeme da krenete!

Budući da smo i kalendarski zakoračili u proljetni period, to znači da je ljeto iza ugla, a samim time i odlazak na plažu koji mnogima već sada zadaje glavobolje. Nakon uživanja u zimskim delicijama i slojevima odjeće koji su vrlo uspješno kamuflirali nekoliko nakupljanih kilograma, baš sada je idealno vrijeme da krenete u borbu s njima i do ljeta zabljesnete u punom sjaju.

Nerijetko se zimi udebljamo nekoliko kilograma koje zapravo uopće niti ne primijetimo sve do trenutka kada iz ormara treba izvući nešto laganiju odjeći. Ipak, vremena još uvijek ima i nema potrebe za očajavanjem jer uz nekoliko sitnih preinaka i uvođenje aktivnosti možete u vrlo kratkom periodu vratiti tijelo na staru težinu te ljeto dočekati s osmjehom na licu. Kao biste se riješili par kilograma preko svoje idealne težina prava stavka koju morate napraviti je korigirati prehranu. Dakle, uvedite u dnevni meni lagane salate napravljene od sezonskih namirnica, jedite ribu, pileće i pureće meso te ne zaboravite na ukusne i hranjive smoothije. Uz prehranu, vrlo je bitno unositi dovoljne količine vode i tekućine, a ako je moguće probajte izbaciti gazirane napitke i alkohol dok ste u procesu gubljenja kilograma. Jednom kada ste poboljšali svoju prehranu te uveli namirnice koje su zdrave te ne opterećuju tijelo i organizam, vrijeme je da krenete s tjelovježbom.

Kada govorimo o vježbanju, ono u potpunosti mora biti prilagođeno vašem trenutnom stanju jer ono što nikako ne želimo je uzaludno vježbanje koje u konačnici neće dati željeni rezultat. Želite li izgubiti nekoliko kilograma, krenite s kardio vježbama ili vježbama s utezima. S druge strane želite li učvrstiti svoje tijelo trebate se bazirati na skupine vježbi namijenjene određenom dijelu tijela. Trbuh i bedra su zasigurno neke od najproblematičnijih zona ženskog tijela, pa želite li oblikovati trbuh potrebno je raditi sljedeće. Osim standardnih trbušnjaka, trbuh se najljepše oblikuje kada ga se vježba u kombinaciji s nekim drugim vježbama. Primjerice, izvodite li plank, osim što cijelo tijelo sagorijeva masti, trbušni mišići izrazito rade. Također, različite vježbe koje se izvode na podu u sjedećem položaju, a prvenstveno su namijenjene nogama, imat će vrlo pozitivan učinak na trbušne mišiće. Kada govorimo o nogama i kupaćem kostima, unutarnja strana bedara može biti vrlo problematična, a moramo napomenuti kako se radi o jednom od najtežih elemanata za učvrstiti. Najučinkovitije vježbe su različite varijacije čučnjeva, iskoraka te skokova, pa svakako želite li dovesti bedra do željenog izgleda, krenite već danas kako biste do ljeta postigli očekivani rezultat. Vježbanje i dovođenje tijela u formu je proces koji se ne može dogoditi preko noći, no budete li uporni i ustrajni iznenadit ćete se kako u kratkom periodu tijelo reagira te daje pozitivan rezultat koji će se zadržati do daljnjeg nastavite li sa zdravom prehranom koja uključuje i masnoće koje su prijeko potrebe tijelu a valjano funkcioniranje.

 

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 23.03.2019. u 11:57

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p