VJEŽBANJE

Razlozi zašto morate zavoljeti vožnju biciklom

Sjajna i korisna alternativa za prijevoz!

U današnjem užurbanom i brzom svijetu doći s mjesta na mjesto u određeno točno zakazano vrijeme, ponekad može predstavljati pravi izazov. Prometne gužve te nepredvidljivi zastoji, zasigurno su nešto što može pokvariti svačije jutro, no srećom postoji jedna odlična alternativa koja će u vaš život unijeti mnoge blagodati.

Sigurni smo kako po ulicama gradova svakodnevno viđate mnoštvo biciklista koji jure ulicom te se nerijetko zapitate odakle im volja? Bicikl je sjajno prijevozno sredstvo s kojim, osim što ćete izbjeći gužvu, u svoju životnu rutinu unosite vrijednu i korisnu promjenu s kojom nećete požaliti. Nadolazeći proljetni dani sjajan su poligon za prvi pokušaj zamjene motornih prijevoznih sredstava biciklom te izvrsna uvertira za pripremu tijela za ljetne mjeseca. Naime, vožnjom bicikla osim što štedi vrijeme, također učvršćuje tijelo te smanjuje rizik od sezonskih bolesti, a o kojim se točno sve prednostima i blagodatima radi, donosimo u nastavku.


Kašnjenje je jedan od najneugodnijih problema s kojim se možete susresti u danu te se generalno radi o karakteristici koju malo tko voli. Kašnjenje na posao može čak imati i neke ozbiljnije posljedice, pa čemu se nepotrebno dovoditi u stresne situacije kada biciklom sve to možete vrlo lako izbjeći. Osim što nećete kasniti, jednom kada prođe neki period korištenja bicikla, vaše tijelo će imati znatno više energije te ćete biti odmorniji i spremniji za obavljanje svih dnevnih obaveza. Također ono što valja naglasiti je kako je jutarnji zrak najzdraviji u danu, stoga dnevna doza istog će vam uvelike olakšati danje funkcioniranje. Sljedeća stavka je jedna od najomiljenijih, a tiče se tjelovježbe. Iako će neki reći kako kratke relacije nisu dovoljne da bi se tijelo oblikovalo, svejedno se radi o korisnoj jutarnjoj rekreaciji. Naravno da sve ovisi o intenzitetu i trajanju vožnje te terenu, no s vremenom će vaš organizam zapamtiti vašu jutarnju rutinu te sagorijevati sasvim dovoljno kalorija te sprječavati pojavu neželjenih kilograma. Vožnja biciklom najviše utjecaja ima na noge zato što istovremeno aktivira velik broj mišićnih grupa, a osim mišića nogu aktivni su i mišići stražnjice, trbušni te oni donjeg dijela leđa. Kada govorimo o kondiciji, ona je vrlo individualna i ovisi o čovjeku, no kako vrijeme odmiče bicikliranje će ju dovesti u apsolutni red, pa ćete s lakoćom i poletom obavljati sve fizičke aktivnosti i zadatke koji se nađu pred vama. Prednosti bicikliranja zaista ima u nedogled, no ove najvažnije bi vam trebale biti dovoljan poticaj da date priliku ovom fantastičnom načinu prijevoza te život i svakodnevicu upotpunite korisnom i zabavnom aktivnošću.

Objavljeno: 09.03.2019. u 00:00
Tagovi: tjelovježba, bicikl

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p