VJEŽBANJE

Rolanjem do prekrasno oblikovanog tijela

Rolanje i proljeće uvijek idu ruku pod ruku

Sunce i lijepo vrijeme možemo iskoristiti na brojne načine, no postoji li bolji način od aktivnosti u prirodi nakon koje ćemo se osjećati bolje te se pritom odlično zabaviti? U proljeće se broj aktivnosti na otvorenom poprilično povećava, ali ništa nas ne raduje više od dobrog, starog rolanja.

Za rolanje nas vežu brojne lijepe uspomene iz djetinjstva. Gotovo nitko od nas nije propustio topli dan bez jednog kruga oko parka, a osim što je riječ o zabavnoj aktivnosti također svome tijelu činimo veliku korist. Rolanje je učinkovitije od plivanja ili skijanja te je jednako učinkovito kao i trčanje, tako da možete biti sigurni kako ste napravili jedan itekako kvalitetan trening. Pokreti nogu pri rolanju izvrsni su za jačanje bedara i za podizanje stražnjice, a također jačate i mišiće na rukama jer njima prilikom rolanja morate održavati ravnotežu. Nadalje, rolanje je odlično ako vam je inače dosta teško 'izgurati' dobar trening, budući da se rolati možemo satima bez da osjetimo umor i tako potrošimo višak kalorija u tren oka. Također rolanje sprječava oštećenje zglobova koje se može dogoditi kod aktivnosti kao što su trčanje i ples, dakle pola sata rolanja pruža identične beneficije kao i pola sata trčanja samo ćete u tom slučaju izbjeći opterećivanje zglobova. Odlična motivacija, zar ne?

Foto: Unsplash
Objavljeno: 01.04.2019. u 16:57

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p