VJEŽBANJE

Vježba za vitko, snažno i zdravo tijelo kakvo ste oduvijek željeli

Sve što odlučite možete realizirati
„Um je ono što izgrađuje tijelo“ izreka je koju vrlo često možemo čuti od osoba koje idu na sate pilatesa. A to nas i ne čudi jer je to temeljna misao koju je  davno izgovorio Joseph H. Pilates kada je bio na početku razvijanja ove tehnike vježbanja.

Vjerujemo da će se većina vas složiti s izrekom koja je postala glavna misao vodilja obožavateljima pilatesa, jer kada zavirimo malo ispod površine, svjesni smo i sami da sve ono što čvrsto odlučimo, zaista možemo i provesti u djelo. I zato, ne bismo za vlastite neuspjehe trebali nikada kriviti druge ljude. Za sve što smo učinili pa i ono što nismo odgovaramo sami. Svakodnevica nam je ispunjena radnjama koje su nam nametnute što zbog posla što zbog ostalih obveze. Pola dana sjedimo u uredu i to „njegujući“ potpuno nepravilan položaj tijela. Pilates je odličan kao samostalan način vježbanja ili pak kao nadopuna nekoj drugoj fizičkoj aktivnosti, primjerice vježbanju u teretani. Kada vam se nakon napornog radnog dana odlazak u teretanu učini kao nemoguća misija, pilates bi vam mogao biti „zamjenska“ aktivnost koja će vam pomoći da se opustite i izbacite negativnu energiju. A ako još uvijek dvojite koja bi vam fizička aktivnost mogla biti odgovarajuća i uz pomoć koje biste svoje tijelo mogli dovesti u zavidnu formu, odgovor je opet- pilates. Dokazano je da ovaj način vježbanja utječe na povećanje energije, poboljšava cirkulaciju i ravnotežu, neizravno utječe na smanjenje potkožnog masnog tkiva, poboljšava držanje, uklanja napetost i smanjuje stres, ali i utječe na rad mozga i poboljšava pamćenje. Za ovaj način vježbanja treba vam samo, dobra volja, 25 minuta vašeg vremena, boca vode i prostirka. A sada, pritisnite play.
 
Foto: Pexels
Objavljeno: 01.04.2018. u 09:04

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p