VJEŽBANJE

Vježbe s kojima ćete postići željeni afterburn efekt

Trenirajte pametno, a ne dugo!

Promjena životnih navika koje uključuju vježbanje i konzumiranje zdravih namirnica, nikada nije jednostavna. No, koliko puta vam se dogodilo da radite sve kako ste planirali, redovito trenirate i jedete isplanirane obroke, ali iz nekog razloga rezultati stagniraju. Prije nego što vas frustracija natjera da dignete ruke od svega, razmislite o treningu koji će vam instantno vratiti, već polako izgubljenu motivaciju.

Razne dijete i cijeli proces mršavljenja zaista zna biti iscrpljujuć, pogotovo kada se dogodi situacija da cjelokupna žrtva ne pruža željene rezultate. Uz ispravnu prehranu, treninzi su itekako važna stavka bez koje je zapravo nemoguće oblikovati tijelo na način na koji to želimo. Nakon nekog određenog vremena u kojem smo potpuno posvećeni treniranju, znamo upasti u zamku zvana monotonija vježbanja.Riječ je o začaranom krugu istih treninga koji naše tijelo više ne iznenađuju te ga samim time ne potiču na promjenu i gubitak željenih kilograma.


Kako nama, tako i našem organizmu s vremenom dosade isti načini tretiranja, stoga je dobro imati jednog 'asa' u rukavu. Riječ je o pametnom treningu koji postiže afterburn efekt, a njegova uloga je da ubrza topljenje suvišnih kilograma. Dakle umjesto da vaš trening traje sat vremena, a u kojem ćete raditi već dobro poznate vježbe, razmislite o puno kraćem treningu, ali koji će se od svih ostalih razlikovati po svom intenzitetu. Za postizanje mnogo boljih rezultata potrebni su visokointenzivni i intervalni treninzi koji postižu željeni afterburn efekt, dakle nakon što ste završili s treningom vaše tijelo i dalje troši kalorije. Bicikliranje je vježba koja će udvostručiti potrošnju kalorija nakon treninga, stoga razmislite da svoje dnevne obaveze obavljate biciklirajući. Također trening s utezima će vam osigurati dodatnu potrošnju kalorija kao i trčanje, pa razmislite o ovom, pomalo drugačijem pristupu vježbanju.

Foto: Unsplash
Objavljeno: 30.01.2019. u 14:13

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p