VJEŽBANJE

Vježbe za ravan trbuh koje ne uključuju trbušnjake

Trening koji ćete voljeti!

Dolaskom toplijeg vremena sve više razmišljamo o svom fizičkom izgledu koji baš i nije u najsjajnijem izdanju, budući da smo prethodne mjesece proveli ušuškani unutar zimske monotonije. Ono što volimo kod dolaska toplijeg vremena jest činjenica da se sve oko nas budi, a upravo se to treba odražavati i na naš odnos prema svome tijelu te u konačnici i na samo zdravlje.

Kada je naš fizički izgled u pitanju, veliki broj ljudi će se složiti kako je trbuh dio tijela čiji bi izgled definitivno poboljšali. Dugo sjedenje, vrlo malo fizičke aktivnosti i loši prehrambeni izbori koji najčešće uključuju zaustavljanje u lokalnoj pekari na putu do posla, ostavljaju itekakve posljedice na ovom dijelu tijela. Iako je opće prihvaćeno mišljenje kako su trbušnjaci najbolja vježba za trbušne mišiće, to baš i nije u potpunosti točno. Postoji mnogo razloga zašto trbušnjaci ne bi trebali biti vaš primarni odabir kada težite čvrstom i ravnom trbuhu, a jedan od vodećih jest taj da vrlo mali broj nas ih zaista radi na ispravan način. Da ozljede prilikom vježbanja nisu nikakva novost jasno je svima, no vježbe koje mogu dovesti do ozljeđivanja kralježnice treba razmatrati s posebnim oprezom. Nepravilno vježbanje trbušnih mišića može izazvati više štete nego koristi kada je zdravlje u pitanju, pa ako ne trenirate u teretani pod budnim okom stručnjaka, već u unutrašnjosti svoga doma, odaberite trening koji će odobravati čak i oni kojima se kosa diže na glavi od same pomisli na vježbanje ove skupine mišića. Plank je vježba u kojoj koristite cijelu težinu svoga tijela kao uteg, a osim što ćete se od ovog treninga dobro preznojiti, istovremeno ćete vježbati i ostale skupine mišića. Praktično, zar ne?

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 20.03.2019. u 08:35

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p