ZDRAVLJE

Jednostavne tehnike disanja s kojima ćete zaboraviti na stres

Dišete li pravilno?

Da vam ikada netko postavi pitanje dišete li pravilno sigurni smo kako biste ga blijedo pogledali, no jeste li se doista ponekad zapitali dišete li zaista pravilno? Ubrzan i pomalo kaotičan način života, često nam ne ostavlja dovoljno vremena za ništa, a ponajmanje za bavljenje sobom i segmentima kojima se na prvi pogled ne treba posebno baviti, no pravilno disanje može vam uvelike olakšati svakodnevno funkcioniranje.

Stres je jedan od glavnih uzročnika lošeg općeg stanja, bezvoljnosti i manjka energije, no gotovo svakom problemu se može doskočiti na prirodan i bezbolan način. Kako biste poboljšali kvalitetu života, svaki dan dočekali opušteno te poboljšali razinu energije i budnosti, vrlo je važno da dišete pravilno. Pravilno disanje podrazumijeva nekoliko elementa, a jedan od najvažnijih je disanje iz trbuha. Ovdje se radi o najučinkovitijem disanju jer tako dobivate najviše daha i kisika potrebnog za pravilno funkcioniranje. Što dublje dišete iz trbuha to ćete više utjecati na smanjenje broja otkucaja srca što će posljedično dovesti do ublaživanja napetosti, nervoze i ostalih neugodnih nuspojava. Kako biste uvježbali ovaj način disanja do te mjere da vam postane automatsko, svakodnevno odvojite nekoliko minuta kako biste vježbali, a to činite tako da dišete svjesno i jako polako iz trbuha .

@rianne.meijer

Mnogi ljudi imaju naviku disanja kroz usta, pogotovo ako hodaju ili trče, ali to je potpuno pogrešno i potencijalno štetno jer disanje kroz usta može dovesti do smanjenja protoka kisika, pa se može pojaviti vrtoglavica ili s druge strane upaljeno grlo i suhi kašalj. Disanjem kroz nos zrak prolazi kroz sva mjesta gdje je prirodno namijenjeno da zrak dolazi te pospješuje koncentraciju i cirkulaciju. Što se tiče vježbe, radi se o poprilično jednostavnom zadatku jer na početku sve što morate je svjesno udisati zrak kroz nos te se kontrolirati, a kasnije, s vremenom, stvari će se posložiti na svoje mjesto i ovo će vam biti najnormalnija i najprirodnija pojava. Pravilno disanje je zapravo vrlo jednostavno i nema se tu što puno za reći osim da na početku morate vježbati te biti vrlo ustrajni i ne odustati lako. Beneficije koje ćete osjetiti nakon vrlo kratkog perioda uvelike će utjecati na vaše raspoloženje i zdravlje, a svaki novi dan dočekat ćete poletni, raspoloženi i energični, a neugodan umor biti će stvar prošlosti.

Objavljeno: 17.02.2019. u 00:00
Tagovi: stres, zdravlje

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p