ZDRAVLJE

Jutarnja rutina od 32 minute koja briše stres s lica

Par trikova koji provjereno djeluju
Ako ste jedni od onih koji svoje poslovne brige nosite kući ili se jednostavno teško opuštate, preporučujemo vam da isprobate nekoliko trikova koje preporučuju stručnjaci i koji dokazano djeluju.

Naime, ako ste poznati po tome da se svako jutro dižete na lijevu nogu i shvatite da ste nemirni i loše raspoloženi i prije negoli je dan započeo, postoji zanimljiva jutarnja rutina u trajanju od 32 minute koja će promijeniti vašu svakodnevicu. Prema posljednjim istraživanjima, 4 radnje svakog jutra, u trajanju od 32 minute bit će dovoljne da se osjećate bolje i pozitivnije, postanete sretniji i hrabro koračate u dan koji slijedi.


1. Dišite duboko

Opustite se i recite zbogom anksioznosti, ljutnji i negativnosti s jednostavnim vježbama za disanje. Emma Seppälä, autorica knjige „The Steele of Happiness“ te ravnateljica centra za istraživanje i edukacija altruizma na sveučilištu Stanford, otkrila je kako disanje dokazano mijenja kako se osjećamo. Dovoljno je svega 2 minute dubokog i opuštenog disanja svakog jutra kako bismo se zaista opustili i postali mirni, a učinak će biti održiv do kraja dana. Odlično je što vježbe disanja možete učiniti bilo gdje i bilo kada, a za nekoliko trenutaka osjetit ćete olakšanje.

2. Radite liste

Kad su u pitanju liste, postoje oni ljudi koje dijelimo na one koji obožavaju raditi „to do“ liste i one kojima to nikada nije palo na pamet, no baš pisanje lista može imati terapeutski učinak. Uzmite papir i olovku te svakog jutra napišite tri stvari na kojima ste zahvalni. Nije bitno kome ili čemu ćete zahvaliti, bitno je to učiniti jer nakon 21 dana mozak to počinje raditi automatski i ova pozitivna rutina postat će nezaobilazan korak za uspješan dan.


3. Nagradite se

Učiniti lijepu gestu za nekog drugoga itekako budi u nama emocije zahvalnosti i ponosa te naposljetku sreće. Nije potrebno trošiti novce niti previše vremena, dovoljno je nekome napisati lijepu poruku da bi u mozgu došlo do oslobađanja hormona sreće. Pokušajte se sjetiti sitnica koje biste voljeli i sami primiti te iste primijenite na nekog u vašoj okolini, najboljeg prijatelja ili totalnog neznanca i oduševite se učinjenim.

4. Naučite nešto novo

Dovoljno je da svakog jutra naučite jednu novu riječ stranog jezika ili pročitate zanimljiv članak kojeg odgađate već tjednima. Podignite slušalicu telefona i nazovite prijatelja, saslušajte ga, ispričajte mu kakvu anegdotu i odvojite 15 minuta radeći nešto inače uvijek zaboravljate ili odgađate. Socijalna iskustva i učenje noviteta imat će jednak učinak kao i svi navedeni koraci prije, ali kao cjelokupna rutina postat će nezaobilaznih pola sata koje više nikada neće odlučiti zanemariti.
Foto: Unsplash
Objavljeno: 23.09.2018. u 00:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p