ZDRAVLJE

Kako možete postati jutarnja osoba?

Ustajanje iz kreveta ponekad zna biti prava muka
Jutro
Zašto nam je ponekad tako jednostavno ustati iz kreveta, a ponekad se osjećamo kao da imamo okove na nogama? I dok se u pravilu svi pronalazimo negdje između opisa "jutarnji tip" i "noćna ptica", nerijetko se dogodi da nam se ujutro baš ništa ne da.
 
Pravo je vrijeme za detektiranje ovog potencijalnog problema, jer nakon godišnjih odmora, kada nismo ovisili o budilicama, vrijeme je za povratak u rutinu. Rutinu koju diktiraju kazaljke na satu. Kako bismo vam olakšali "povratak u stvarnost" donosimo vam 5 savjeta koji će vam pomoći da postanete vedrija i bolja osoba, i to već, od samog jutra.

Idite ranije u krevet
 
Jednostavno, morat ćete svoje navike dotjerati u red. A to i ne mora biti toliko teško. Možete početi s osnovama i svaki dan u isto vrijeme odložiti mobitel i prestati istraživati tko je što objavio na društvenim mrežama. Sigurni smo da vam Instagram oduzme minimalno, pola sata od sna, jer se baš pred spavanje uhvatite kako skačete s jednog profila na drugi. Odjednom ste s profila modne blogerice završili na profilu s dekoracijama za kupaonicu. Da, znamo da je mobitel zločesti mamac koji poziva na insomniju, ali nemojte si to dopustiti. Dovoljno sna olakšat će vam jutarnje ustajanje i što je najvažnije, pomoći će vam da ustanete na "desnu" nogu.
 
Stvorite rutinu i budite uporni

Znamo da vam i s dovoljno sna, ustajanje iz kreveta može teško pasti, jer nema ljepšeg od osjećaja i jutarnjeg izležavanja na krevetu između toplih plahti. Pokušajte si zato navečer zadati plan za sljedeće jutro. I za ohrabrenje i brzi skok iz kreveta koristite malene trikove koje ćete si osmisliti unaprijed. To može biti najfinija šalica jutarnje kave, joga ili ukusni doručak.

Jutro
Usmjerite se na unutarnji sat

"Unutarnji sat" je sustav koji vam pomaže da se osjećate pospani i budni u pravom vremenu odnosno da ne zamijenite dan za noć, i obrnuto. Kada sunce zađe, vaš sat pokreće oslobađanje melatonina, hormona koji vam pomaže da se osjećate pospano. Kad sunce izađe kao da govori vašem tijelu da zaustavi proizvodnju melatonina i poziva vas na buđenje. Ako vam "sat" prestane raditi, ne samo da će vam se odraziti na san već će negativno utjecati i na druge sustave u tijelu kao što su raspoloženje, imunitet, ali i metabolizam. Potrudite se stoga, isključiti na vrijeme umjetna svjetla (televizor, mobitel) i omogućiti si da do vas dođe prva jutarnja svjetlost koja će vas razbuditi.

Zaboravite na tipku snooze

Odugovlačenje i odgađanje izlaska iz kreveta učinit će vas samo još umornijima. Svakako je bolje da vam tijelo odmara u kontinuitetu bez prekida, a kada ga jednom probudite budilicom, pokušajte istog trena stati na noge.

 Nabacite osmijeh
 
Ispuniti misiju i postati jutarnja osoba nije niti malo jednostavan zadatak i mogla bi to biti, prava mentalna bitka. Koliko god vam bilo teško, budite uporni. I ne zaboravite da vam u svemu ovome nikako ne bi trebalo biti teško, svakodnevno odabrati i dan započeti osmijehom. Poboljšat će vam raspoloženje, ali i komunikaciju s drugima. Just smile! 

Ma.D.
Foto: kaboompics.com
 
Objavljeno: 24.08.2017. u 14:51

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p