ZDRAVLJE

Kako se riješiti stresa prirodnim putem?

Za sreću je potrebno zaista malo
stres
Iako se mjesec studeni globalno naziva no stress November, mi želimo vjerovati i živjeti tu filozofiju cijelu godinu. Tim više što je dokazano da stres izuzetno negativno utječe na naše zdravlje. Čak i da je riječ o samo jednom negativnom učinku (a nije, jer ih ima mnogo) stresu biste se trebali suprotstaviti. Svakodnevno.
 
Stres je ozloglašeni uzročnik ne samo lošeg raspoloženja nego i ozbiljnih zdravstvenih poteškoća kojeg je Svjetska zdravstvena organizacija još prije dvadesetak godina proglasila svjetskom epidemijom. Budući da brojke govore kako čak 80 posto građana u Hrvatskoj povremeno ili redovito koristi lijekove za smirenje, krajnje je vrijeme za obračun sa stresom na dnevnoj bazi.
 
Isključite negativnu energiju

Iako je neke vanjske utjecaje nemoguće ukloniti, vedre misli uljepšat će i najtmurnije jutro. Okrenite se pozitivnim stvarima u životu i pozitivne promjene će se početi događati.
 
Nemojte zaboraviti reći „Hvala“ 

I najmanji znak pažnje učinit će dobro i vama i onima oko vas. Ne zaboravite, dobra djela uvijek će vam se vratiti. 

Izdvojite vrijeme samo za sebe
 

Ukrasti barem nekoliko trenutaka samo za sebe nije znak sebičnosti nego zdrava potreba. Opustite se nakon napornog dana i razmislite jeste li  danas unijeli dovoljno potrebnih vitamina i minerala. Magnezij iz Mg Mivele pomoći će odagnati osjećaj umora i iscrpljenosti. U toj borbi jedan od najvjernijih saveznika je magnezij, poznat i kao „antistresni mineral“ zbog svoje uloge u reguliranju hormona stresa. Kao najbolji način unošenja magnezija u organizam preporučuje se konzumacija hrane i pića koji sadrže magnezij, među kojima se ističe Mg Mivela, jer u samo jednoj litri sadrži 343 miligrama magnezija i gotovo zadovoljava dnevne potrebe za magnezijem.


mivela

Šetnja u prirodi

Bijeg iz gradske vreve dobar je način opuštanja te pomaže pri pravilnom radu živčanog sustava. Meditirajte, jer depresija, problemi s koncentracijom i nesanica znakovi su tjelesne iscrpljenosti i neki od glavnih pokazatelja stresa. Osim magnezija, lijek za ove simptome mnogi pronalaze u meditaciji kao okretanju sebi i svojim mislima. 

Unesite boje u okruženje

Sivilo zimskih mjeseci može učiniti i da nam svakodnevica postane tmurna. Vedrije boje odjeće, pokoji ukrasni detalj na zidu ili šaljivi podsjetnik na radnom stolu, jednostavni su i učinkoviti načini za razbijanje monotonije. 

Stres

Smijte se

Poznata je uzrečica da osmijeh ne košta ništa, a djeluje čudesno. Osmijeh može postići više od tisuću riječi te je najljepši pozdrav svakome danu. 
 
Postavite dnevne ciljeve 

Nitko od vas ne očekuje savršenu organiziranost, no gomilanje neizvršenih obveza i stalna bitka s vremenom veliki su izvor stresa i nervoze. Mogli biste primjerice početi svirati neki instrument, jer glazba, dokazano je, izvrsno je sredstvo za opuštanje i pobuđivanje ugode. Ne morate osvojiti svjetske pozornice, svirajte za svoje uši ili poslušajte omiljeni album. 
 
Samo slušajte

Nazovite prijatelja čak iako vam svakodnevne obveze oduzimaju veliki dio slobodnog vremena, prijateljstva ne treba zanemariti. Uz pravog prijatelja i najveća će tuga postati lakša, a ugodno druženje odagnat će stres.
 
Foto: PR, Unsplash
Objavljeno: 10.12.2017. u 13:56

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p